Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
En met volle band is echt lang zo lekker niet als met een wat legere. Teminste ik vind 1,3 bar toch echt maximaal wat dan in je band gaat.. Ik had em bijna altijd op 1 bar of zo.

als je circles gaat maken is 1 bar best weinig... dan heb ik em vaak rond de 1.5 staan...

trouwens... men band is lek!! dus ik heb geen vaste druk in mijn band|(

Maar ff wat anders... wie van de stunters hier heeft zin om bij de SBO Sprint in Stein even een mooie show te doen ;)

PM me :*

zo wat een leven in de brouwerij ineens :W

maar op elke scooter kan het... als ik een weekje op een std dna ga oefenen weet ik zeker dat het me ook wel lukt.... je moet gewoon je scooter goed kennen, hoe hij reageert en wanneer je op je BP zit....

sitdown? ik voel een weddenschap aankomen ;) je kent vast wel iemand met een std dna! :D hebben t er wel over op dutchstuntforum.. })

Maar ff wat anders... wie van de stunters hier heeft zin om bij de SBO Sprint in Stein even een mooie show te doen ;)

PM me :*

dat is zondag 20 mei... week erna heb ik vakantie geloof ik... dus dan zou ik bv wel kunnen... ik zal even vragen of de rest van de jongens willen/kunnen

u hoort het nog wel :W

Ik heb een andere scooter waar ik het weer op moet leren. Maar hoe zit dat. De ervaring die ik op mijn slider heb gedaan heb ik dat weer snel onder de knie met die nieuwe scooter? Hoop het wel eigenlijks...

En 1,5 bar met cirkels. Helpt dat serieus waar? Anders pomp ik er vanaf nu dus 1,5 bar in deze scooter.

Ik heb een andere scooter waar ik het weer op moet leren. Maar hoe zit dat. De ervaring die ik op mijn slider heb gedaan heb ik dat weer snel onder de knie met die nieuwe scooter? Hoop het wel eigenlijks...

En 1,5 bar met cirkels. Helpt dat serieus waar? Anders pomp ik er vanaf nu dus 1,5 bar in deze scooter.

ja tuurlijk 8P je kan toch wheelien... het is dus ff wennen aan de andere scooter, hoe deze reageert... en knallen...

maar die 1.5 bar is geen vast feit hea ;) verschilt weer per persoon...

Ik kan dus echt niet met volle band wheelies bouwen. Laatste tijd had ik de band zo zacht dat ik hem in kon drukken met niet al te veel moeite. Deze keer maar op 1,3 weer proberen dan denk ik.

Als hij goed is afgesteld gelijk maar even oefenen :P.

ligt ook maar aan de band hea ;) ik slijt nogal wat bandjes... doe er bijvoorbeeld geen 2 maanden mee... dus de ideale druk is bij elke band weer anders...

Hoe maken jullie bochten, want ik kan dus echt alleen maar rechtdoor :S

En Raz: Het is nergens een goede plaats om te wheeliën, ja op een afgelegen industrieterrein, maar zelfs daar komen mensen. Gewoon zelf je hoofd gebruiken en niet iets doen wat je niet kunt/gedoemd is fout te gaan. Ik moet afkloppen, maar ben nog niet geflikkerd :P

Voor bochten moet je zorgen dat je goed op t dode punt zit of zelfs iets erover, en dan gewoon beetje naar die kant leunen waar je heen wilt...

Hoe maken jullie bochten, want ik kan dus echt alleen maar rechtdoor :S

En Raz: Het is nergens een goede plaats om te wheeliën, ja op een afgelegen industrieterrein, maar zelfs daar komen mensen. Gewoon zelf je hoofd gebruiken en niet iets doen wat je niet kunt/gedoemd is fout te gaan. Ik moet afkloppen, maar ben nog niet geflikkerd :P

haha dat vallen komt vanzelf vast nog wel eens ;)

bochten is precies zo als alex (wheelex) zegt.... dat je over je dooie punt moet zitten is bij scherpe bochten, en bij lange flauwe bochten kan je gewoon hetzelfde doen als rechtuit wheelien maar dan gewoon met een beetje met de bocht mee leunen... easy as that

Bochten is gewoon je gewicht erin gooien...

Standaard runner geen probleem
Standaard DNA wel probleem
Je kan em nl. niet clutchen zoals je een schakel zou doen,
en hij heeft toch dat zetje nog + dat je tank (lege platic kap) erg zwak is en zo kapot is...

Seatstanders daarin tegen B0em sw33t op DNa...

Bochten is gewoon je gewicht erin gooien...

Standaard runner geen probleem
Standaard DNA wel probleem
Je kan em nl. niet clutchen zoals je een schakel zou doen,
en hij heeft toch dat zetje nog + dat je tank (lege platic kap) erg zwak is en zo kapot is...

Seatstanders daarin tegen B0em sw33t op DNa...

He Thomas, ben jij nog een beetje actief met stunten dan:P?
of wacht jij ook op mooi weer...

leuke handtekening btw!

x

Laurens

waarom wacht je op mooi weer... je bent laatste tijd ook btje dood laurens...eerst ging je er best vaak opuit... ook als het 'koud' was... :( en nu nooit meer...:(:(:(

ben nog heel slecht maar gaat al beter :p

wheelieuf9.jpg

wheelie2lf7.jpg

goed begin, zorg wel dat je 1 of 2 vingers oid bij je achterrem hebt. ik zie dat niet op de foto (volgens mij)

je moet ook wat meer je armen strekken (dus wat verder achterover leunen)

thx voor de tip, de achterrem had ik idd niet beet.
en dat naar achter leunen komt vanzelf :p als het wat minder eng is om te doen, moet nog voelen tot hoever ik kan gaan.

Status
Not open for further replies.
Back