En met volle band is echt lang zo lekker niet als met een wat legere. Teminste ik vind 1,3 bar toch echt maximaal wat dan in je band gaat.. Ik had em bijna altijd op 1 bar of zo.
Deze is dus weer beter:
zo wat een leven in de brouwerij ineens :W
maar op elke scooter kan het... als ik een weekje op een std dna ga oefenen weet ik zeker dat het me ook wel lukt.... je moet gewoon je scooter goed kennen, hoe hij reageert en wanneer je op je BP zit....
sitdown? ik voel een weddenschap aankomenje kent vast wel iemand met een std dna! hebben t er wel over op dutchstuntforum.. })
Maar ff wat anders... wie van de stunters hier heeft zin om bij de SBO Sprint in Stein even een mooie show te doen
PM me :*
Ik heb een andere scooter waar ik het weer op moet leren. Maar hoe zit dat. De ervaring die ik op mijn slider heb gedaan heb ik dat weer snel onder de knie met die nieuwe scooter? Hoop het wel eigenlijks...
En 1,5 bar met cirkels. Helpt dat serieus waar? Anders pomp ik er vanaf nu dus 1,5 bar in deze scooter.
Hoe maken jullie bochten, want ik kan dus echt alleen maar rechtdoor :S
En Raz: Het is nergens een goede plaats om te wheeliën, ja op een afgelegen industrieterrein, maar zelfs daar komen mensen. Gewoon zelf je hoofd gebruiken en niet iets doen wat je niet kunt/gedoemd is fout te gaan. Ik moet afkloppen, maar ben nog niet geflikkerd
Bochten is gewoon je gewicht erin gooien...
Standaard runner geen probleem
Standaard DNA wel probleem
Je kan em nl. niet clutchen zoals je een schakel zou doen,
en hij heeft toch dat zetje nog + dat je tank (lege platic kap) erg zwak is en zo kapot is...
Seatstanders daarin tegen B0em sw33t op DNa...