Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
lord_rene99 said:
1x keer bij mij, kwam mijn moeder thuis 8P
Mijn eerste keer....

ik slaap dus op zolder, en heb geen muur of deur tussen de trap naar beneden. ik breng meisje s'avonds naar huis.. kom terug. kijkt mn moeder me vragend aan ..

je doet het toch wel veilig he?

DAMN! wat voelde ik me 'genaaid' :#

BojT said:
Mijn eerste keer....

ik slaap dus op zolder, en heb geen muur of deur tussen de trap naar beneden. ik breng meisje s'avonds naar huis.. kom terug. kijkt mn moeder me vragend aan ..

:X dit is gewoon te goor, als je mama even gaat staan te kijken

BojT said:
Mijn eerste keer....

ik slaap ook op de zolder. zat ik daar met mijn toenmalige vriendin. komt mijn moeder per ongeluk binnen. zat ze bovenop me. gelukkig waren we nog niet echt beginnen. ze had alleen haar string nog aan :X

lord_rene99 said:
ik slaap ook op de zolder. zat ik daar met mijn toenmalige vriendin. komt mijn moeder per ongeluk binnen. zat ze bovenop me. gelukkig waren we nog niet echt beginnen. ze had alleen haar string nog aan :X

schaamte:P

BojT said:
Mijn eerste keer....

Gewoon meteen omdraaien en je fingers in je oren steken en gaan LALALLAALALA'en :)

BojT said:
ja... "hij was zo groot ;(* ...

8P

Het condoom, vergeleken met je Pielemoosje :*?

En @ Denna, je moeder hoeft niet te gaan staan kijken hoor om er achter te komen dat je je vriendin "batst":#

Als jij dus geen deur of muur heb hoor je dat vanzelf wel denk ik :*

2e keer was ook niet zo'n succes :p lekker varen ergens in de middel of no where aanleggen neuken blijkt er een fucking fietspad aan de andere kant van het water te zitten :p

3e keer euhm stond der pa zonder sleutel een half uur voor de deur :p

4e keer lekker neuken hele nacht door, we zouden eigenlijk op stap en sjah neuken was leuker dus dat dan maar gedaan, haar naar bed gebracht ik naar huis gegaan tot ik een kroeg tegen kwam :p
zuipen en neuken is dus helemaal top.
woei mama en papa boos en tjick boos heerlijke nacht dus :p

Jz. said:
Het condoom, vergeleken met je Pielemoosje :*?

En @ Denna, je moeder hoeft niet te gaan staan kijken hoor om er achter te komen dat je je vriendin "batst":#

Als jij dus geen deur of muur heb hoor je dat vanzelf wel denk ik :*

denna heeft hele mooie muren en een deur + privacy, lijkt me meer dan normaal, als ik me ouders zou horen of wat dan ook zouk kk lijp worden

Dennis said:
denna heeft hele mooie muren en een deur + privacy, lijkt me meer dan normaal, als ik me ouders zou horen of wat dan ook zouk kk lijp worden

ouders horen geen sex meer te hebben :X

Of je ma komt om 12uur snachts de was brengen terwijl je met je vriendin op je kamer ligt. En dan ook nog kloppen en vragen of ze binne mag komen. NEE tuurlijk niet

1 keer in een zijgangetje *geprobbeert* te doen na het uitgaan naast de kroeg zie ik auto licht op me schijnen en ja hoor onze vrienden waren dat:P 8P gelukkig was ik nog nite bezig 8O

Status
Not open for further replies.
Back