[5th] klaas
Retired [5th] member
Geef mij nummer ook ff als je er niet 4 in je nest kan hebbe!Funk_dm said:ben zo terug lopemn net 4 jonge kutjes langs huis oooooooi.
Geef mij nummer ook ff als je er niet 4 in je nest kan hebbe!Funk_dm said:ben zo terug lopemn net 4 jonge kutjes langs huis oooooooi.
[5th] klaas said:Geef mij nummer ook ff als je er niet 4 in je nest kan hebbe!
4 jonge kutjes zijn niet per definitie hoeren het gaat Funk ook om het neuken niet om het verhuren van de lieftallige dames,dat doet nick welDennis said:HE!
het onderwerp is neuken
niet neuken met hoeren
gaarne ontopic -:-
Kan het altijd melden tochFunk_dm said:jongens in het zuiden zijn ook totaal niet creatief.
LatuhhhJz. said:Ik ga er van door 8)..
Kijk fnaaf wel weer verder, dan zitten we onderhand op pagina 30 denk ik :#
Latur, homies for life8P
[5th] klaas said:4 jonge kutjes zijn niet per definitie hoeren het gaat Funk ook om het neuken niet om het verhuren van de lieftallige dames,dat doet nick wel
Ja das dus offtopic :+ of gaat het alleen om keuren dan is het weer wel neuken 8PFunk_dm said:4 jonge potentiele hoeren!
Haha ik ben er nog hoor ik doe nu alleen ook nuttige dingen tussendoor 8PFunk_dm said:nerds :"p
Neeeee niet dicht :'( dit is het enige slappeouwehoertopic waar het alemaal gepast isDME3 said:Nja, zou beter ook wat taken afmaken Het gaat allang niet meer over maagden blijkbaar.... Gooi maar dicht
[5th] klaas said:Neeeee niet dicht :'( dit is het enige slappeouwehoertopic waar het alemaal gepast is
viezeoversexteforumjochiesenmannenhebbeneenpleknodigomoversextepraten zo zou het topic eigenlijk moeten heten
Nouja, kontneuken kwam ter sprake +pippi+Funk_dm said:gvd sinds wanneer gaat dit topic over mij? word dat ook niet even gevraagt?
kunnen jullie dan helemaal geen fatsoen opbrengen.
Vind je het geen eer dan?Funk_dm said:gvd sinds wanneer gaat dit topic over mij? word dat ook niet even gevraagt?
kunnen jullie dan helemaal geen fatsoen opbrengen.