Idd, je kijk 1 minuut niet en er is opeens een heel nieuw onderwerp:#[5th] klaas said:Ik ga drinken pakken en kan nieteens meer zien waar het over gaat
[5th] klaas said:Ik ga drinken pakken en kan nieteens meer zien waar het over gaat
Whahah.. no comment:X[5th]Nick said:Pff 12 jaar? dat is Zoooooo 2004...
Tegenwoordig is 8 toch echt wel the way to go hoor voor de veeleizende Portieksnol
Ah, moet gewoon kunnen imo. Vrij ruime geestnicoSRsport said:No comment:X
Vrij krap gat :XDME3 said:Ah, moet gewoon kunnen imo. Vrij ruime geest
Ik ben de beroerdste ook niet :*zjaaakie said:Ik doe mee!
Klaas heeft wel humor trouwens. Ik lees later nog wel een keer. straks eerst maar eens studeren.
Die geest van mij is niet zo ruim gevuld op dit gebied als die van jullie denk ik+ralf+DME3 said:Ah, moet gewoon kunnen imo. Vrij ruime geest
Komt er ook 1 door de bochtFunk_dm said:minder lullen, meer neuken !
Zijn we mss offtopic bezig?Blue Shark said:http://www.hln.be/hln/cch/det/art_127254.html
10% van de 24jarigen is nog maagd...
Laat u gaan in alle anonimiteit
->ik zit in een informaticarichting waar veel nerds zittendaar hebben we de poll ook al gedaan en daar blijkt 15,91% nog maagd te zijn :!: , duzz nu is tsjekken hoe dit in de scooterwereld zit
Mja, sommige belgen zijn dan weer niet zo kleingeestig als de rest +pippi+nicoSRsport said:Die geest van mij is niet zo ruim gevuld op dit gebied als die van jullie denk ik+ralf+
Nee het bewijs staat er dat de mods het ook doennicoSRsport said:Zijn we mss offtopic bezig?
nicoSRsport said:Zijn we mss offtopic bezig?
[5th] klaas said:Nee het bewijs staat er dat de mods het ook doenen nu worden de andere topics tenminste met rust gelaten
Beter oefen je je ideeen uit in de praktijk.. dan post je je ervaringen hier. hebben we weer voer om over te lullen. De gemiddelde post snelheid neemt af namelijk. (ik hoef minder vaak te refreshen:#)DME3 said:Mja, sommige belgen zijn dan weer niet zo kleingeestig als de rest +pippi+
:X[5th]Nick said:Boeit me geen flikker, zullen we gewoon spongebob aflevering 7 gaan kijken?
Jup *DJz. said:Dus dit topic heeft nog echt nut ook :#
[5th]Nick said:Boeit me geen flikker, zullen we gewoon spongebob aflevering 7 gaan kijken?