Welke uitlaten voor de Area51?

  • Thread starter Thread starter Daniël >>Area.51
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
D

Daniël >>Area.51

Guest
Heeej,
Binnekort heb ik mijn area51 maar
wie weet er welke uitlaten er allemaal onder de area51(mina horizontaal dus) passen.

Er passen namelijk een stuk minder pijpen onder omdat 't frame bij veel uitlaten in de weg zit ofzo.

Ik weet wel dat de NRX en de Shot er zeker onder passen. Laatst zag ik ook nog een area met een Leo Sprinter en ook een keer een andere leo uitlaat (geloof een ZX ofzo)

En wie weet of de Yasuni Z eronder kan?
Die Leo's vallen eigenlijk al af en de NRX hoor ik ook weinig goeds over (vooral hier
smile.gif
) Toch ken ik iemand die heeft een NRX onder z'n area en dat loopt toch als de tering.
 
Advertisement - register to remove this

hmz niet op alle setups zuigt een nrx hoor, op mijn malossie giet70 liep ie beter als een hrr.
maar ik las hier eerder op het forum dan malossie giet70+nrx geen slechte combinatie is, wel verschrikkelijk laagtoerig, maar redelijk hoog koppel. en veel rijgemak.
mzzls
henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polini snaar,polini airspeed,polini 15/49wordt 12/49, polini membraan, topracing koppeling,bij goed weer malossie powerfilter.
 
Originally posted by speedfreak:
hmz niet op alle setups zuigt een nrx hoor, op mijn malossie giet70 liep ie beter als een hrr.
maar ik las hier eerder op het forum dan malossie giet70+nrx geen slechte combinatie is, wel verschrikkelijk laagtoerig, maar redelijk hoog koppel. en veel rijgemak.
mzzls
henk

Hee Henkie, jij hebt een Honda blok, lees ff op welk forum deze topic staat. Juist, MINARELLI.
 
Originally posted by stephan06:
hoe kan dat nou?? ik hoor iedereen klagen over de NRX... ik heb er zelf 1 onder mijn speedfight zitten... maar ik moet zegge: het loopt als een tiet!!
eek.gif

Denk na domme tietenlikker, jij hebt een SPEEDFIGHT, dat is een PEUGEOT. Op wat voor forum is deze topic gepost? Juist, MINARELLI.

FF allemaal jullie doppen openhouden in het vervolg, dan hoeven jullie ook niet te gaan zeiken over wie nou de grootste tieten heeft ofzo. Dit is een SCOOTERFORUM, ga ff niet offtopic dan...
wink.gif


Ohja, een Speedfight zuigt, met staande cilinder, heb je weleens gezien wat voorn lange uitlaatbocht je nodig hebt? Conclusion, peugeot sux. (hmmz, ik heb zo'n id dat niet iedereen het hiermee eens zal zijn...
smile.gif
)
 
HE lelijke PIN, jij moet je chagerijnige bek eens houden idioot!!! we hadden het hier wel over uitlaten!!! oja...wie had het hier over goed lezen??? HA! volgens mij is speedfreek het ook met mij eens...die zat jij ookal af te zeiken zielige konterabber!!
 
JOngens laten we het alsjeblieft gezellig houden hiero :-)
biggrin.gif
aan dat gevloek tegen elkaar en wie de grootste tieten heeft daar heeft niet niemand wat aan. misschien aan mijn verhaaltje ook niet maar goed.

mzzzzzzl Raymon
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top