welke uitlaten voor area51?

area51lover

Well-Known Member
ik vraag me af welke uitlaten er verkrijgbaar zijn voor api area51, heb de search al gebruikt maar niets gevonden. heb besloten om terug originele te cruisen, heb men 2de blok in orde gezet nu juist nog een uitlaat welke zijn er voor area 51 vb, nrx,....???????? op men brute setup had ik samba competition maarja op een originele cilinder zal dit niet zo beister goed gaan. ben dus op zoek naar goede uitlaat kwa prestaties enz... en moet passen op area51. prijs hoef je niet te zeggen, gewoon welke er te verkrijgen zijn.

Advertisement - register to remove this

he
bijna alle uitlaten passen op een area heb er zelf ook 2 en heb en al verschillende uitlaten er onder gehad alleen moet je een zij standaart inplaats van een midden standaart erop zetten en een stuk je van je onder ophangen afzagen kan echt geen kwaat dat stuk zit er alleen voor je midden standaart ik heb deze uitlaten er allemaal zonder problemen onder gehad: shot,nardo,agp,team,laser,evo,s2,c16 enz
succes

Originally posted by aerea
he
bijna alle uitlaten passen op een area heb er zelf ook 2 en heb en al verschillende uitlaten er onder gehad alleen moet je een zij standaart inplaats van een midden standaart erop zetten en een stuk je van je onder ophangen afzagen kan echt geen kwaat dat stuk zit er alleen voor je midden standaart ik heb deze uitlaten er allemaal zonder problemen onder gehad: shot,nardo,agp,team,laser,evo,s2,c16 enz
succes

héy, ging de shot/nardo goed? ik heb gewoon een klein stukje er van verbogen van het subframe en toen paste men samba comp er op, maar ik zal eens foto's maken en door sturen. als je msn hebt voeg me dan toe: area51lover@hotmail.com,kan ik nog van alles bespreken

Back