Welke uitlaten voor de Area51?

  • Thread starter Daniël >>Area.51
  • Start date
Status
Not open for further replies.
D

Daniël >>Area.51

Guest
Heeej,
Binnekort heb ik mijn area51 maar
wie weet er welke uitlaten er allemaal onder de area51(mina horizontaal dus) passen.

Er passen namelijk een stuk minder pijpen onder omdat 't frame bij veel uitlaten in de weg zit ofzo.

Ik weet wel dat de NRX en de Shot er zeker onder passen. Laatst zag ik ook nog een area met een Leo Sprinter en ook een keer een andere leo uitlaat (geloof een ZX ofzo)

En wie weet of de Yasuni Z eronder kan?
Die Leo's vallen eigenlijk al af en de NRX hoor ik ook weinig goeds over (vooral hier
smile.gif
) Toch ken ik iemand die heeft een NRX onder z'n area en dat loopt toch als de tering.
 
Advertisement - register to remove this

De ECHTE uitlaten passen vaak wel, ff een rijtje:
-Nardo (NRX past wel, maar is geen echte uitlaat)
-Yasuni (Z weet ik niet zeker, wel R/C16/C20)
-Jolly moto
-Hebo (racing iig, van de gara bestaat een apart model geloof ik)
-Polini (alles past, funky weet ik niet maar die is toch gaar)
-Metrakit (Pro Race, niet zeker maar vanaf plaatje gezien)

Dat waren wel zo'n beetje de goede uitlaten, de samba past ook, de power one en andere metrakut uitlaten misschien ook (kan niet boeien).
 
Originally posted by Repsac:
Ik zou zeggen : Gooi er een Nardo of een 4Sjees op...lopen goed op je std. cil. en je kan er nog een beetje een andere richting mee op.

Nardo valt iig minder snel uit elkaar dan een For Race... en ja, ik kan het weten (helaas)...

Greetz.
 
Klopt, dat lukt me nog net
smile.gif
...

Nou, een For Race (500 km oud)

-Boutjes losgetrild, van demper tot ophanging aan carter (busje dus ook pleite)...
-Extreme roestvorming net na de bocht, ondanks goed insmeren en niet in de regen rijden...
-Prachtconstructie van demperophanging, dat tegen de bout van de ophangbeugel komt... heb ik opgelost...
-Lekken tussen conus en flens van de demper... nu lekt hij ook bij de zwarte bevestigingsbus achteraan de demper...

Loopt goed, maar of het zo'n kwalitatief goede uitlaat is, laat me alsjeblieft niet lachen: Nr-x, Pro 6 enz. nog nooit problemen mee gehad (na vele, vele km's nog nooit 1 boutje losgetrild)... de enige uitlaat die ik heb gehad die slechter in elkaar zat, was de Leo Vinci Titanium...

Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 30 May 2001).]
 
Originally posted by stephan06:
hoe kan dat nou?? ik hoor iedereen klagen over de NRX... ik heb er zelf 1 onder mijn speedfight zitten... maar ik moet zegge: het loopt als een tiet!!
eek.gif

Zeker een heel klein tietje
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top