Welke standaard uitlaten passen op een aprilia sr minarelli horizontaal ac?

Status
Not open for further replies.

apriliasr50

Aprilia SR50 Member
Hallo allemaal,

Mijn uitlaat is verstopt en ik moet een nieuwe uitzoeken bij de dealer.
Ik wil graag weer een standaard uitlaat die past op een aprilia sr50 sport met minarelli horizontaal ac blok.
Weten jullie een leuke uitlaat voor mij? graag even een link of foto van de uitlaat.
Past trouwens een ixil standaard uitlaat ook op mijn scooter?

Hartelijke groeten,

Wessel
 
Advertisement - register to remove this

Das gewoon glimmend metaal :) gewoon met wat remrijniger en een doekje dan moet het wel lukken. Een beetje wasmiddel en heet water kan ook alleen dan wordt het wel wat minder schoon.
 
Last edited:
Erwin280 said:
Das gewoon glimmend metaal :) gewoon met wat remrijniger en een doekje dan moet het wel lukken. Een beetje wasmiddel en heet water kan ook alleen dan wordt het wel wat minder schoon.


bij Sito plus is dat plastic , remmenreiniger is erg agressief en dus zeker niet voor poetsdoeleinden te gebruiken !!
 
o ok bij een andere vervanginguitlaat die ik zag was het namelijk metaal. Maar dan zou je het kunnen proberen met afwasmiddel en een doekje. Dan moet het wel lukken denk ik.
 
Ik bedoelde dat dempertje,maar dat is RVS.
Ik heb de uitlaat er nu opzitten en hij loopt perfect!
Melf#50 hardstikke bedankt voor je goede advies!

De anderen natuurlijk ook bedankt ;)

Dit topic gaat nu dicht.

Groeten,

Wessel
 
Mensen ik heb toch nog even een vraag.

Nu ik die Sito plus heb, heb ik de scooter af laten stellen op 50 - 55 km/h.
Als ik op de rollerbank moet komt de meter dan boven de 0,5 kw uit?
Ik heb geen zin in bekeuringen,maar vond die 45 km/h ook niet echt geweldig dus daarom loopt ie nu rond de 55 km/h.

Groeten,

Wessel
 
apriliasr50 said:
Mensen ik heb toch nog even een vraag.

Nu ik die Sito plus heb, heb ik de scooter af laten stellen op 50 - 55 km/h.
Als ik op de rollerbank moet komt de meter dan boven de 0,5 kw uit?
Ik heb geen zin in bekeuringen,maar vond die 45 km/h ook niet echt geweldig dus daarom loopt ie nu rond de 55 km/h.

Groeten,

Wessel
Ik denk dat het wel meevalt en anders kost het je een keer een boete en dan weet je het:p
 
wat je gewoon kan doen is naar het politiebureau gaan , daar vragen of ze je vermogen willen meten , als je serieus bent doen ze dat gewoon , als je erbij verteld dat je geen bekeuring wilt hebben onverwachts en dat je je graag netjes aan de snelheid wilt houden dan willen ze dat vaak wel doen. een beetje te snel doen ze niet veel op over het algemeen , ik denk dat tot de 0,6 dat ze vaak niet moeilijk doen of mischien een waarschuwing geven, of dat je terug moet komen oid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top