Dat zal wel niet zo snel als minarelli of piaggio ofzo zijn, maar niet iedereen hoeft een scooter die 120 loopt, sommige willen gewoon lekker een top van 90 en leuke acceleratie. Zoals ik bijvoorbeeldKan je allemaal doen, echt snel gaat het nooit worden.
Dat is die andere persoon die de r1200 wil, ik hoef geen r1200. Ik weet ook niet wat hij wil bereiken maar als ik het zo zie met race ontsteking denk ik dat hij het maximale eruit wil halen. Vind het wel vreemd trouwens dat sommige mensen zeggen dat een speedfight 2 met 50cc al 110 kan bereiken en heb zelfs gehoord dat met DR 70cc al 138km op de testbank is gehaaldWaarom wil je dan een r1200? Die toch voor geen meter gaat werken, want geen enkele cilinder is snel genoeg.
Dan moet je er niet zon vermogen in stoppen. Met een redelijke 70cc en redelijke uitlaat lopen ze 80, of ietsje harder en trekken ze mooi op.
Alles daar boven is weggegooid geld, want heel veel sneller gaat het nooit worden.
Alsnog altijd meer als mijn 90cc 4 taktFantasie verhalen.
Een mina of pia, veel optimalere motoren halen niet eens 138 met een DR, nog niet bijna.
Als je heel hard je best doet komt er 10PK uit, dat is het wel. Als je net zo hard je best doet op een pia of mina heb je het dubbele vermogen.