Welke uitlaat speedfight

bassa

Well-Known Member
Ik heb een speedfight 1 en wil een nieuwe uitlaat.

Wat denken jullie wat zal een mooie en vooral goede nieuwe uitlaat zijn. Welke hebben jullie zelf of zouden jullie mij aanbevelen.

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik zit zelf te twijfelen tussen een:

gianelli extra cr
gianelli reverse
Tecnigas Next-R CE Chroom

wat denken jullie en wat maakt een mooi geluid niet te hard
 
Ik zelf ga voor iets heel anders nbamelijk de giannelli metal
Worden al 5 jaar niet meer gelevert
Maar heb 1 nieuw gevonden voor een zachte prijs
Dit waren toen de uitlaten voor de sf veel koppel en lekker stil
 
laser x pro chroom ziet er zeker mooi uit. Moet je hierbij veel afstellen en heb je er problemen mee? Maakt die niet te veel geluid en is het een mooi geluid?
 
Ik zit zelf te twijfelen tussen een:

gianelli extra cr
gianelli reverse
Tecnigas Next-R CE Chroom

wat denken jullie en wat maakt een mooi geluid niet te hard
zal geen techingas doen heb hem zelf ook. ben er alleen niet blij! mee zit zelf ook te denken over een gianelli
 
kwam bij maar 2 merken voor de peugeot naar boven
giannelli en leovinci
Giannelli vanwege de looks
en de leovinci tt vanwege dat ik die zo stil vond had hem onder me vorige scoot maar daar was ie lekker stil onder als ik de meeste terugloop uitlaten er mee vergelijk
technigas maakte onder em vivacity en sfx een teringherrie
Wou geen terugloper meer
En zag bij toeval een sf2 met de oldskool giannelli metal
Maakt hem gewoon net ff wat dikker en hij schijnt lekker stil te zijn er mee
Alleen vind ze maar eens zijn vrij zeldzaam omdat ze al een stuk of wat jaren niet meer gemaakt worden
Dus zou zeggen kijk en luister ff wat bij andere sf in je omgeving welk geluid en welke looks jij mooi vind
 
ik zou persoonlijk gaan voor de gianelli reverse,

een maat van me heeft sinds kort ook een reverse op z`n SF2,
bevalt hem goed, trekt lekker op, en geluid klinkt prima
 
Technigas denk ook niet dat dat hem wordt, een blauwe demper bij een bordeaux rode scooter past denk ik niet.

Die laser uitlaat ziet er wel netjes uit. Zijn er geen mensen die opname hebben/kunnen maken van een gianelli reverse?

En misschien dat iemand anders ervaring met de andere uitlaten hebt.
 
Technigas denk ook niet dat dat hem wordt, een blauwe demper bij een bordeaux rode scooter past denk ik niet.

Die laser uitlaat ziet er wel netjes uit. Zijn er geen mensen die opname hebben/kunnen maken van een gianelli reverse?

En misschien dat iemand anders ervaring met de andere uitlaten hebt.

haha al zal de demper rose zijn vn me uitlaat (als hij daar supergoed op zou lopen nou dan zet ik hem er toch op) maar anders moetje effe op youtube kijken heb ik ook al verschillende opnames van gianelli reverse gezien
 
Back
Top