Welke uitlaat speedfight 3 snor (2011) ?

fasemc

Well-Known Member
Ik heb een 2e hands speedfight 3 snor gekocht. Loopt netjes 40 km/ h, heb alleen de varioplaat verwijderd.

Ben aan het kijken voor een andere uitlaat, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik keek voor een sito uitlaat (de 726) , maar die schijnt alleen weer op de sf1 en 2 te passen. Verder zijn er wel andere uitlaten voor de sf3 maar dan alleen voor de 45km uitvoering, passen die nooit op de 25 km ?

Kan iemand mij een goed uitlaatje adviseren die net wat beter trekt dan de ene die er nu onder zit?? of een site waar ik duidelijk kan vinden welke uitlaten gewoon passen ??

Dank je!!
 
Advertisement - register to remove this

Hoezo ??? loopt die Snorfiets met 40Km/u nog niet hard genoeg dan ?
En als wil dat die sneller optrekt, dan ga je iets lichter in Rollen.
 
Lol, je hebt misschien wel gelijk. Ik word een beetje gepusht door 2 vrienden met een zenith en een rapido snor, die allebei rond de 65 rijden, Rijd ik er zo als een lulletje achteraan in de zomer naar scheveningen...maar sowieso is de uitlaat waarschijnlijk wel aan vervanging toe...weet alleen dan niet zo goed welke. Rolletjes zijn vervangen, 9 gram...te zwaar??
 
Als je slim ben ... Koop je een Brom... het is voor je eigen veiligheid een Helm op je hoofd.

Qua Rollen moet je naar 8.5 gram p/stuk... en vervang je V Snaar eens ... scheelt ook.

Uitlaat ?? een Sito + ,, Speedfight , Vivacity , Ludix ... zijn hetzelfde.

Ps : en als je een Bromversie aanschaft ? ( dat Hoop ik ) dan rijden je 2 Maten als een lulletje achter jou aan , en gaan dan denken dat een Bromversie Toch veiliger is ,.
 
Last edited:
Back
Top