hoi ik heb een peugeot speedfight 2 uit 2005 LC en ik wil er een naraku 70cc er onder zetter en wou weten of dat een goeie cilinder is of dat ik beter van een ander merk kan halen en welke terug loop uitlaat ik er op moet doen. is de Yasuni R wel te doen?
Ikzelf vind dat narkau wel goed is maar dat ben ik je kan beter denk ik een dr70 kopen maar ligt er net aan wat je ermee gaat doen? ( Woonwerkverkeer) of racen zit ook weer verschil in alu en gietijzer en heb zelf ook een yasuni r en die doet het goed.
Ikzelf vind dat narkau wel goed is maar dat ben ik je kan beter denk ik een dr70 kopen maar ligt er net aan wat je ermee gaat doen? ( Woonwerkverkeer) of racen zit ook weer verschil in alu en gietijzer en heb zelf ook een yasuni r en die doet het goed.
hoi ik heb een peugeot speedfight 2 uit 2005 LC en ik wil er een naraku 70cc er onder zetter en wou weten of dat een goeie cilinder is of dat ik beter van een ander merk kan halen en welke terug loop uitlaat ik er op moet doen. is de Yasuni R wel te doen?
Ik heb de 50cc variant, en kan je zeggen dat het een kut cilinder is. Vooral de zuigerveren zijn erg goedkoop.
En de grote van de spoelpoorten zijn anders. Waardoor die in het begin na stationair meer brandstof nodig hebt.
Wrs is dit op te lossen door de gasnaald iets hoger te zetten.
Trekt wel leuk op verder, maar het ding zuipt benzine.. Ik haal er ongeveer 3 dagen mee en dat is de tank van 6 liter zowat al leeg.
Kan het niet echt aanraden, een DR50 is zelfs kwa kwaliteit nog beter, of een malossi sport.
Ikzelf vind dat narkau wel goed is maar dat ben ik je kan beter denk ik een dr70 kopen maar ligt er net aan wat je ermee gaat doen? ( Woonwerkverkeer) of racen zit ook weer verschil in alu en gietijzer en heb zelf ook een yasuni r en die doet het goed.
Waarom vind je de naraku dan goed? En dan raad je later toch een andere cilinder aan..
Het enige wat ik er goed eraan vind is dat hij i.i.g goed recht gehoont is. En materiaal wat er voor gebruik word is wel goed.
De zuiger is bruikbaar, maar de veren zijn goedkope drollen.. Kan je beter de originele peugeot veren erbij kopen voor 20 euro meer (10 euro per veer) En dan heb je massive veren in plaats van een dun laagje pisbakken metaal erom gevouwen zit.
Wat ook niet goed is, er is meer ruimte in de spoelpoort kamers in het gedeelte wat op het motor carter komt. Daardoor moet die in het begin meer spoelen, wat de originele cilinder niet had. Anders gaat hij op dat punt wat arm lopen..