Welke uitlaat speedfight 2

Maurik123

Member
Hallo, voor in de toekomst wil ik graag weten welke performance uitlaat het meest geschikt is voor mijn setup en dan bedoel ik degene die het meeste vermogen gaat geven en acceleratie:

Peugeot speedfight 2 LC

70cc malossi mhr replica

Malossi delta clutch met gele malossi trekveren

Malossi multivar met gele malossi drukveer

Naraku torque driver met rechte spie banen

Huidig 21mm carb met powerfilter maar dat is te groot voor velen

De Yasuni R?

Doppler S3R?

Leovince TT?

Doppler RR7?

Bedankt alvast. (Oja blok ligt nu uit elkaar maar binnenkort weer klaar)

Advertisement - register to remove this

Zit er ook aan te denken om of een c16 of r1200 of r1400 om te lassen of ik haal zo roost pv 70 kost wel 340 euro heb zelf trouwens een airsal t6 70 cc lc flink bewerk komt een Italkit ontsteking op en in de toekomst overange passend maken en nog meer qua overbrenging en inlaat

Waarom wil je dan een r1200? Die toch voor geen meter gaat werken, want geen enkele cilinder is snel genoeg.

Dan moet je er niet zon vermogen in stoppen. Met een redelijke 70cc en redelijke uitlaat lopen ze 80, of ietsje harder en trekken ze mooi op.

Alles daar boven is weggegooid geld, want heel veel sneller gaat het nooit worden.

Last edited:
Waarom wil je dan een r1200? Die toch voor geen meter gaat werken, want geen enkele cilinder is snel genoeg.

Dan moet je er niet zon vermogen in stoppen. Met een redelijke 70cc en redelijke uitlaat lopen ze 80, of ietsje harder en trekken ze mooi op.

Alles daar boven is weggegooid geld, want heel veel sneller gaat het nooit worden.
Dat is die andere persoon die de r1200 wil, ik hoef geen r1200. Ik weet ook niet wat hij wil bereiken maar als ik het zo zie met race ontsteking denk ik dat hij het maximale eruit wil halen. Vind het wel vreemd trouwens dat sommige mensen zeggen dat een speedfight 2 met 50cc al 110 kan bereiken en heb zelfs gehoord dat met DR 70cc al 138km op de testbank is gehaald

Fantasie verhalen.

Een mina of pia, veel optimalere motoren halen niet eens 138 met een DR, nog niet bijna.

Als je heel hard je best doet komt er 10PK uit, dat is het wel. Als je net zo hard je best doet op een pia of mina heb je het dubbele vermogen.

Fantasie verhalen.

Een mina of pia, veel optimalere motoren halen niet eens 138 met een DR, nog niet bijna.

Als je heel hard je best doet komt er 10PK uit, dat is het wel. Als je net zo hard je best doet op een pia of mina heb je het dubbele vermogen.
Alsnog altijd meer als mijn 90cc 4 takt
Maar heb nu de malossi mhr replica 70cc erin en op de malossi site staat dat deze al 9-10pk Levert. Exclusief de uitlaat etc

r1200 kan wel op Peugeot ken mensen met snelle Peugeot Setup loopt het geod op en Peugeot Max 10 pk ? Stage 6 mk1 Peugeot niet meer tekoop met r1400 overange er in en alles aangepakt heeft 20 pk gedraaid zijn jongens in Duitsland die dat uit die blokje haalt maar in Nederland is dat inderdaad niet meer zo is allemaal teveel moeite omdat een pia of ene mina makkelijker snel te krijgen is

Een Speedfight die 138 km/uur haalt met een Dr70 ,
als degenen die dat geloven nog een brug willen kopen, ik heb er nog 1 te koop in Rotterdam.

Back