welke scooter

D@ve said:
Sorry hoor maar pas op dat je nie verzuipt... in ZELFMEDELIJDEN.


ik geef teminste toe dat ik niet zo snel was dit seizoen , dat jij het leuk vindt om achterlijk te doen moet je zelf weten hoor ...

wat jij zegt boeit me echt niet....
 
Ja ik heb al 80000x gehoord dat je traag bent, nou weten we het gvd wel! Altijd maar ouwehoeren dat die bakfiets van je nie lopen wil of nie sturen wil of dat je geen zin hebt in wat dan ook. BOEIEND!!! Ga der dan verdomme wat aan doen! En waarom doe ik achterlijk verder dan? Ga echt out van dat aanstellerig gedoe.
 
on-topic.....als ik geld zou hebben om te gaan racen ...


104_0460-2.jpg



ziet er wel tof uit :p
 
Idd zeer brute Jogs ja, Jog lijkt me als minarelli scooter wel een goeie geometrie hebben om mee te racen. Het ding rijdt op straat al goed :) In deze 2 zitten wel mooie voorvorkjes btw
 
D@ve said:
Idd zeer brute Jogs ja, Jog lijkt me als minarelli scooter wel een goeie geometrie hebben om mee te racen. Het ding rijdt op straat al goed :) In deze 2 zitten wel mooie voorvorkjes btw

We zullen het zien volgend seizoen met gp hé
de linker heeft nog een extra demper erbij btw...
Gewoon f32 poten @ standaard kroonstuk denk ik?

Schijf achter ofzo?
104_0458-2.jpg


Tinne..
 
Tinne said:
We zullen het zien volgend seizoen met gp hé
de linker heeft nog een extra demper erbij btw...
Gewoon f32 poten @ standaard kroonstuk denk ik?

Schijf achter ofzo?
104_0458-2.jpg


Tinne..

GP gaat vlammen ik geloof erin :) Zullen idd wel alleen poten zijn.. Zag idd al aan rempomp op stuur dat ie schijfje extra had ja :)
 
check ook de extra grote rad's achter het voorwiel.

jammer dat er niet zulke merkenteams mee rijden in de topklasse in NL zou denks leuke competitie opleveren. Misschien kun je dan nog voorstellen dat zij met 70 cc gaan rijden.... wint de Nederlander toch *D
________
Club Royal Condominium Pattaya
 
Last edited:
Compleet offtopic, maar voor Spa had ik nog nooit zo'n ding gezien. Opeens had GP er 1 en nu vraag ik me af waarom niemand er 1 als project scoot heeft. Ze zien er zo als racertjes aardig vet uit moet ik zeggen! En de standaard luchthappers onder de treeplank zijn ook ideaal!
 
Denk niet dat alleen de poten zijn die gaan nooit passen in dunne kroonstuk denk ik maar we zullen zien extra demping is gewoon door kundo leverbaar.
 
Mol said:
Compleet offtopic, maar voor Spa had ik nog nooit zo'n ding gezien. Opeens had GP er 1 en nu vraag ik me af waarom niemand er 1 als project scoot heeft. Ze zien er zo als racertjes aardig vet uit moet ik zeggen! En de standaard luchthappers onder de treeplank zijn ook ideaal!

nou , schop de nrg de deur uit en koop een Jog zou ik zeggen :)
 
Neuh, ik zweer bij Piaggio en heb daar nog genoeg mee te expirimenteren. Maargoed, voor Mina is het best een leuk apparaatie :W
 
Back
Top