welke scooter

Maar het lijkt er wel op dat men uiteindelijk toch op zip uitkomt, beginnende op bijv, Phantom, Nrg, Typh, Katana bijv. Want weinig andere merken gaan nu voor prijzen... dé Viva ws een dan (gezien ze bekers @ standaard B willen gaan invoeren).... Terwijl in het zuiden des europa`s bijv. de Jog dé scooter is.. waarom dat? toch meer ontwikkeld daar?

Tinne..
 
ja duh , niet voor niets rijd iedereen met een zip waarom moeten we daar over discusseren.... Die neo's moet je verkopen of weggooien :X -:-

Harm heeft het wel geflikt met een phantom :)
 
mja , ik ga voor mijn vriendin een phantom klaarmaken (just for fun @ circuit) en dan kan ik ook eens kijken wat zo'n ding doet op het circuit....

de neo's bewaar ik mooi ,gewoon leuk om eens mee te rijden , maar als ik nog serieus mee zou willen doen zou ik iig wel een zip nemen..
 
Hier in de promovario zie je ook best veel sonic's rijden, is s wat anders dan al die zip's :p
Zip's mogen dan wel goeie scooters zijn, maar ik vind gewoon dat er meer variatie moet zijn in de scooterkeuze. Het is precies alsof een zip de enige scooter is waarmee je kunt racen...
 
ag ja ik vind het ook maar saai dat iedereen op een cilinder rijd wanneer komt die straal verbranding nou is in een scooter, over saai gesproken ik ben dat vooruit rijden ook spuug zat
 
haman said:
gaat ze dan mee boeken in de races of pure for pleasure?

pure pleasure , ze mag van mij meedoen maar denk dat dat haar even te duur wordt..

ik zelf pik mischien nog wel raceje mee in Emmen just for fun
 
DME3 said:
Hier in de promovario zie je ook best veel sonic's rijden, is s wat anders dan al die zip's :p
Zip's mogen dan wel goeie scooters zijn, maar ik vind gewoon dat er meer variatie moet zijn in de scooterkeuze. Het is precies alsof een zip de enige scooter is waarmee je kunt racen...

tis gewoon een goede basis... en er is veel ervaring mee , neem je een ander type scooter zul je alles weer opnieuw moeten uitzoeken , van zip zijn veel dingen al bekend wat goed is en wat niet.


ik vind dat ze ook een echte std klasse moeten maken , met scooters die ook bijna helemaal std zijn waar een beetje aan gebeurd is , en na de wedstrijd het ding weer inleveren.. beetje net zo als de tzr en aprilia cups
 
melf #50 said:
tis gewoon een goede basis... en er is veel ervaring mee , neem je een ander type scooter zul je alles weer opnieuw moeten uitzoeken , van zip zijn veel dingen al bekend wat goed is en wat niet.


ik vind dat ze ook een echte std klasse moeten maken , met scooters die ook bijna helemaal std zijn waar een beetje aan gebeurd is , en na de wedstrijd het ding weer inleveren.. beetje net zo als de tzr en aprilia cups



denk ni dat daar genoeg animo voor is
 
er zou eerst een Di-tech klasse komen maar dat ging niet door , gewoon ontgrensde Ditechs dus..

de Derbi klasse is daarvoor in de plaats gekomen
 
Waarom geen twee groepen, 1 met zippie's en een groep met 'vreemde' scooters. Ik denk dat er dan wat meer verschillende merken komen te rijden. Het is tevens voor publiek leuker als er een scooter/merk mee rijdt waar zij zelf ook op rijden.

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen, maar gezien mijn lengte zou een zip 2000 erg aangenaam voor mij zijn.
________
Iolite Diagram
 
Last edited:
Appie50 said:
Waarom geen twee groepen, 1 met zippie's en een groep met 'vreemde' scooters. Ik denk dat er dan wat meer verschillende merken komen te rijden. Het is tevens voor publiek leuker als er een scooter/merk mee rijdt waar zij zelf ook op rijden.

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen, maar gezien mijn lengte zou een zip 2000 erg aangenaam voor mij zijn.

jij hebt toch ook eerst SR gereden toch?
 
melf #50 said:
jij hebt toch ook eerst SR gereden toch?

Dat klopt, en hij staat nog iedere dag te wachten om weer het circuit op te gaan. Het ding liep niet verkeerd en heb er dan ook vaak mee in de A-groep gereden.
________
Zoloft Lawyers
 
Last edited:
Back
Top