welke gsm ???

Mensen, mensen. Wat een gezeur over 8850's en 8310's, leuk hoor, maar check ff de site van nokia en dan de 7650. DIE IS PAS ZUPERPHAT!!!!!! KLeurenscherm, digitaal foto's maken, het toetsenbord is zo onder het schermpje te schuiven. ECHT MASTER FOONTJE!! Ik heb er al een in m'n klauwen gehad. Ik ben gisteren voor het werk naar de Mobile Convention in de Rai in A'dam geweest voor het werk. VET!!!!:p Ik heb wat telefoontjes gezien die volgend jaar uitgaan komen van Siemens en van Nokia enz enz. Er staat ons nog heel wat te wachten!!!!!:W
 
Btw kies een kies 8310 ipv een 8850. Is ook very trendy en de software is wat meer up to date. Die van een 8850 is erg achterhaalt. En NEE er kan geen 8310 software op een 8850.8)
 
Originally posted by SWA
Mensen, mensen. Wat een gezeur over 8850's en 8310's, leuk hoor, maar check ff de site van nokia en dan de 7650. DIE IS PAS ZUPERPHAT!!!!!! KLeurenscherm, digitaal foto's maken, het toetsenbord is zo onder het schermpje te schuiven. ECHT MASTER FOONTJE!! Ik heb er al een in m'n klauwen gehad. Ik ben gisteren voor het werk naar de Mobile Convention in de Rai in A'dam geweest voor het werk. VET!!!!:p Ik heb wat telefoontjes gezien die volgend jaar uitgaan komen van Siemens en van Nokia enz enz. Er staat ons nog heel wat te wachten!!!!!:W
uhm check m'n reply op de eerste pagina... daar had ik het ook al over 7650
ding is :~ :)
 
mijn tel, van de postbank = gratis, ff 50 piek van me ouders verbrast van telfort en toen voor nix laten unlocken en me oude kpn kaartje erin et voila :)

ok tis wel cheapy maar me 3210 wassik weer kwijt en me oude swing 200 zat de batterij niet meer helemaal vast en toen bood deze zich aan, en kben bereikbaar en tis makkelijk foontje duzz..

mob_telefoon.gif
 
Re: Re: samsung a300

Originally posted by Hebo_NRG


dat schermpie is onzinnig, voor hoeveel koop je em?

Ik koop hem voor 239 pieken :W
schermpje is juist vet,anders zijn die telefoontjes zo saai aan de buitenkant;)
 
joh luitjes ik heb nu een 8210 en wil daar eigenlijk wel een 8850 frontje op zetten,

wie weet wat ze kosten en wie heeft er toevallig 1 of in de handel ofzo??
 
Back
Top