welke gsm ???

Ik blijf nokia de beste vinden en zijn inderdaad niet stuk te krijgen. Als je geld te veel hebt zou ik een 8310 halen, wat je ook kunt doen is de sony J70 halen. Sony word steeds beter en toestellen zijn nou eindelijk ook eens zonder antenne enzo. En je ziet er niemand mee.... Of je kunt natuurlijk ff w8en totdat 1 van die toestellen in een prepaidpakketje komt van Ben® ofzo, en dan ff simlock vrij laten maken 8) en je ouwe kaart er weer indoen.
 
Panasonic is nogal fragiel, en voelt speelgoedachtig aan (GD 90/92/92)

Sony J5/J6 is cheap en zit echt loaded met functies. Plus dat niemand em heeft.

Nokia 6210 heerscht, koop anders een 6310 die heeft echt NIEMAND :)

Weet iemand btw de oorzaak van het feit dat ik het Operator logo in m'n 6210 niet kan wijzigen en de rest van de logo's wel?

En weet iemand waar ik een programmaatje kan downen waarmee ik m'n software kan upgraden van m'n 6210? Ik heb een datakabel..

Oh ja, midi-files met beltonen zijn ook welkom.
 
heb nou een 3310, maar boeit me echt geen fliker meer...

1e gsm: Swing:p
2e gsm: panasonic (weet ik veel welk type, zo'n lange dildo iig):)
3e gsm: ook panasonic, maar iets subtieler model
4e gsm: dat is dus me 3310, die overigens al eens vervangen is omdat ie kapot was gegaan, had em in het water laten vallen....droog gefohnd:? en toen naar de winkel...hij deed opeens nix meer:rolleyes: , wel nieuwe gekregen:W
 
Ik had eerst een Trium, wel aardig telefoontje, handig menu. Maar die was aardig groot. nu heb ik een ericsson t20e wel handig dingetje. ik heb niet zoveel geld voor een telefoon over, en deze vond ik wel veel waar voor zijn geld. en een nokia heeft iedereen al, en ik vind het een wijve telefoon(3310)
 
en toch heb ik deze

... de V66...

Gehad in chronologische volgorde: Nokia 1611 (model: brick), Swing, Siemens S25, Ericsson T28s, Siemens SL45, Motorola V66 (momenteel ook nog eens een Nokia 3310)
 
Last edited:
Originally posted by Arne@Piaggio
Panasonic is nogal fragiel, en voelt speelgoedachtig aan (GD 90/92/92)

Sony J5/J6 is cheap en zit echt loaded met functies. Plus dat niemand em heeft.

Nokia 6210 heerscht, koop anders een 6310 die heeft echt NIEMAND :)

Weet iemand btw de oorzaak van het feit dat ik het Operator logo in m'n 6210 niet kan wijzigen en de rest van de logo's wel?

En weet iemand waar ik een programmaatje kan downen waarmee ik m'n software kan upgraden van m'n 6210? Ik heb een datakabel..

Oh ja, midi-files met beltonen zijn ook welkom.

Uhhh de 6310 komt december/januari uit.

Normaal gesproken kan je op een 6210 ook je operator-logo veranderen, ik weet niet wat het kan zijn.

En weet je wat je moet doen als je een Nokia heb (antwoord op vraag software-update), moet je op www.clubnokia.com aanmelden bij de club. KOST NIETS EN NO STRINGS ATTACHED. Dan moet je je gegevens gewoon opgevens en je serienummer van je foon (imei nummer) En dan moet je je lidmaatschapsnummer ff ergens opschrijven ofzo en dan naar Rotterdam gaa, want op de lijnbaan zit nu een Nokia servicecenter. Je hebt daar dus een aparte balie voor club nokia leden en dan wordt je meteen geholpen. kostenloos. Heb ik ook gedaan. Software up-date doen ze daar binnen 5 minuten en voor niets.:!

Ja, sorry, ik werk nu sinds kort bij nemesys, dat is een zakelijkere versie van een belcompany bijvoorbeeld. Ik zit bij de afdeling mobile.:W :W . En soms ook vaste telefonie enzo. netwerken en zulk soort bull-shit. :rolleyes:

Maar probeer het ff. Suck-6!!8)
 
Voor 800 piek moet je gewoon nogsteeds een Nokia 6210 halen, dat toestel is misschien niet superklein enzo, maar het is echt de beste en sterkste telefoon die nu op de markt is. En geloof mij ik maak het allemaal mee op het werk.
Alleen zo jammer dat de 6310 zo superveel gaat kosten.:'(

Maarja toch vind ik de Siemens SL 45 de bruutste foon OOIT!
Iemand 1 in de aanbieding? :p
 
is er iemand die ervaring heeft met de t65 anders die is wat goedkoper :) dan houd ik nog wat over

en die gaat hier in belgie in primeur
alhoewel er op het forum precies al iemand is die hem al heeft ?? is die er bij jullie(in nederland) al ?
 
Ik heb eerst zo'n 8210 bocht ding gehad. Dat was dus niks ('t enigste wat fatsoenlijk was de infra-rood0. Toen d8 ik slim te zijn om een 3310 te kopen, die had toch niemand. Helaas loopt iedereen nu met zo'n ding mjah boeie hij belt en smst. En kan er leuke dingetjes opzetten met logomanager :).
 
De pic van pin is de Sony Ericsson T68. Die is 2 mijer duurder dan de T65. Het grootste verschil is het organische display. Al 2 leveringen van binnen gehad dus ik weet niet waarom jij hem nog niet kan krijgen. Verder moet de 6310 nog komen maar dat is niet heel veel spectaculairder dan de 6210. Heb er inmiddels een keer mee gespeeld op Nokia Retail beurs. Verder vind ik dat goude niet echt super.

6210 software update kan je idd bij de Nokiastore doen, opsturen kan ook. duurt alleen 2, 3 weken. Verder komt Nokia binnenkort nog met 4 nieuwe toestellen : 5510, 5210, 6510 en de 7650. Vooral die laatste is errug leuk alleen helaas is de release datum daarvan nog niet bekend. 5510 komt binnen 2 weken, andere 2 voorjaar 2002.

Greetz, Casper

Links : 7650 midden : 6510 rechts : 5210.
combo_large.jpg
 
Last edited:
6210 en daarmee uit...
IS gewoon de beste gsm die ik al heb gehad.
8210 - 8310 zijn te klein en hebben trouwens ENORM veel problemen met het scherm (heeft nokia zelf toegegeven).

nokia 6210 = cool omdat je gewoon ongeloofelijk veel nummers kan opslaan en 100 sms :p

Ook verschillende nummers bij zelfde persoon en nog is adres is ook handig en hij ligt nog goed bij de chicks ook 8)
 
Originally posted by VDM
Ik heb een SL45, werkt lekker, maar het scherm krast supersnel en soms gaat ie spontaan uit, dus moet ff terug naar de winkel...

Heb er geen problemen mee gehad hoor .. Heb zelf de SL42 Die is 500 gulden goedkoper.. Het enige verschil is dat je maar 16Mb hebt (Heb ik geupped naar 64 Mb) EN dat je geen accesiores hebt Zoals oordopjes datakabel en een bureaulader.. Maarja datakabel had ik al en die oordoppen heb ik gekocht voor 50 piek
Dus wees slim en koop gewoon een SL42
 
8210 - 8310 zijn te klein en hebben trouwens ENORM veel problemen met het scherm (heeft nokia zelf toegegeven).

Kerel, je weet niet waar je over lult. De eerste levering van de 8210 had inderdaad een mankement aan het display. Dit was een opgave van ongeveer 10000 toestellen in Nederland. Dit is ook toegegeven door Nokia en is uiterraard ook hersteld. Al de Nokia's na deze levering hebben het probleem niet meer.

En ik weet niet waar jij de informatie vandaan haalt dat de 8310 een display probleem heeft want dat is echt onzin. Nokia heeft een compleet nieuw display ontworpen voor de 8310 en de 6510 (moet nog komen) die beter is dan welk display dan ook!

Greetz
 
Originally posted by casper_1999


Kerel, je weet niet waar je over lult. De eerste levering van de 8210 had inderdaad een mankement aan het display. Dit was een opgave van ongeveer 10000 toestellen in Nederland. Dit is ook toegegeven door Nokia en is uiterraard ook hersteld. Al de Nokia's na deze levering hebben het probleem niet meer.

En ik weet niet waar jij de informatie vandaan haalt dat de 8310 een display probleem heeft want dat is echt onzin. Nokia heeft een compleet nieuw display ontworpen voor de 8310 en de 6510 (moet nog komen) die beter is dan welk display dan ook!

Greetz

Jij kennelijk ook niet want 9 van de 10 nokia 8210s krijgen na verloop van tijd display problemen, of het nou een ouwe is of van 2001 of wat dan ook. Voor de mensen onder ons met een 8210 en die display problemen hebben, er is een oplossing: Het display probleem word veroorzaakt door de brakke connector die nokia tussen het display en de printplaat heeft gestopt. Dit kun je dus simple verhelpen door een nieuwe connector te bestellen van bv 3310 [3210 kan ook] en deze er dus in te zetten en weg zijn de problemen.

En maat van me had dus eerst ook een 8210, en had altijd problemen dus elke keer weer naar nokia service point. Elke keer was het een weekje weg en daarna begonnen de problemen weer. Na verloop van tijd had die nokia service point er ook genoeg van en kreeg die en een nieuwe 8210 en een nieuwe 3330 [was toen net uit].....
 
het enige waarom er nu nog een probleem zou kunnen zijn met het display van een 8210 is omdat er verbuiging plaats vind. je stopt bijvoorbeeld dat ding in je kontzak en gaat zitten. Dan raakt de connector idd los van de printplaat. Maar dat is niet alleen zo met de nokia. dat is met elk toestel. Het is maar net hoe jij er mee om gaat. en zoals ik al zei. 1e levering was bekend, al het volgende niks mis mee.

Greetz
 
Back
Top