welke gsm ???

Originally posted by krizzz
ik vind ut nep phone.. sl45......

loopt te vaak vast.. krast snel duurt lang met mp3z uploaden

Ik heb een SL42 nog geen problemen gehad met dat ding en ja datb MP3 uploaden duurt lang ja maarja je kopieerd de zooi en gaat ff een spelletje spelen en het staat erop
 
Een doed uit me klas een een 8310 gekocht, tering wat een mega strakke foon zeg, als er nog iemand is die zo'n ding goedkoop kan regelen mag ie cker mailen :)
 
ik heb toch maar de t65 gekocht
deze is iets goedkoper zodat ik nog wat over hield en en ik ben een van de eerste die hem heeft dus niet zoals de 3310

het is echt wel een goede gsm klein makkelijk in gebruik hoewel het even wenne was omdat de spatie in een sms bericht een ander knopje is dan bij een nokia :)
 
toch is en blijft deze telefoon het allermooist van allemaal... :)

telefoon.jpg
 
Originally posted by peter

ja maar iets duurder ook :)

scheelt het nu echt zoveel wat de t65 kan ten opzichte van de t68 ??

Hmja...
Er zit sowieso een kleurenbeeldscherm op en bluetooth...
Vooral dat kleurenbeeldscherm is echt gaaf!
En hmja, je koopt ook geen Nokia 8310 bijvoorbeeld omdat je er nou zo lekker mee kan bellen...:|
Oftewel, het oog wil ook wat ;)
 
Originally posted by stealth2000


Kan ik voor 150 aankomen

Doe mij er dan ook meteen een doos vol van......hoe vaak je wel niet hoort van 'ja ik kan nokia 8850 enz. voor 300,- nieuw in doos krijgen', zeg je doe mij dan maar een paar....bel je die week daarop die gast op; ja sorry ze waren net op of hij is deze week net opgepakt....:|
 
Originally posted by MaRossi


Doe mij er dan ook meteen een doos vol van......hoe vaak je wel niet hoort van 'ja ik kan nokia 8850 enz. voor 300,- nieuw in doos krijgen', zeg je doe mij dan maar een paar....bel je die week daarop die gast op; ja sorry ze waren net op of hij is deze week net opgepakt....:|

idd....
 
samsung a300

Keej dan ik ben ff weg geweest maar ben weer trug :)

Ik heb vandeweek een samsung a300 besteld die ik binnenort binnekrijg,wie heeft er ook 1 of heeft er ervarign mee??
 
ik heb nog een paar neie 8850 in de aanbieding... nieuw in doos..... 400,-

en nog meer.........
 
Re: samsung a300

Originally posted by Ronnie Runner
Keej dan ik ben ff weg geweest maar ben weer trug :)

Ik heb vandeweek een samsung a300 besteld die ik binnenort binnekrijg,wie heeft er ook 1 of heeft er ervarign mee??

dat schermpie is onzinnig, voor hoeveel koop je em?
 
Back
Top