GSM verongelukt... welke gaat 'm opvolgen?

Originally posted by Stevie
Dis ook wel leuk:

01.170_med.gif



http://shop.o2.nl/tstinfo.php3?artid=99

Wannabe apparaat!:r BAH!!!

Hier dit is de heersende shit:
thera_y.jpg
 
Inderdaad, dat is egt een brute phone... Ennuh, sander, deze nokia mag er tog ook zeker wel wezen. Hij ziet er niet alleen kewl uit, je kunt er ook nog es mee bellen... 2 vliegen in 1 klap!

Adios!
 
Jonge een Nokia 8210/8850/5210 zijn bagger. Ze zijn misschien wel mooi maar ze gaan snel stuk, vooral als je hem in je broekzak stopt. Dan is je beeldscherm stuk na een tijdje. Ik heb 2x een nokia 8210 gehad (niet vd v8wagen gevallen) en beide waren beeldscherm stuk, Dus heb nu maar een nokia 3330 (low buget:) ) Nokia is wel relax met de reparatie, kep 1x een nieuwe nokia 8210 gehad. Maar duurd wel weer zo`n lang (maandje of 2)
Als je een telefoon koopt koop dan nokia, want ericsson en de rest zijn echt slecht (kep in de afgelopen 3 jaar 6 telefoons gehad)
 
Originally posted by FlasHie
Jonge een Nokia 8210/8850/5210 zijn bagger. Ze zijn misschien wel mooi maar ze gaan snel stuk, vooral als je hem in je broekzak stopt. Dan is je beeldscherm stuk na een tijdje. Ik heb 2x een nokia 8210 gehad (niet vd v8wagen gevallen) en beide waren beeldscherm stuk, Dus heb nu maar een nokia 3330 (low buget:) ) Nokia is wel relax met de reparatie, kep 1x een nieuwe nokia 8210 gehad. Maar duurd wel weer zo`n lang (maandje of 2)
Als je een telefoon koopt koop dan nokia, want ericsson en de rest zijn echt slecht (kep in de afgelopen 3 jaar 6 telefoons gehad)

als je een 8210/8850/5210 goed behandeld gaan ze ook niet snel kapoet
 
Euhm ik ben heel tevreden van mijn 6210 ...
De opvolger is ook bekend... = 6310 (vinnik echt geil in die goude uitvoering...)
Jah kan ook moeilijk iets anders nemen want carkit :rolleyes:
 
Originally posted by Karoshi
Euhm ik ben heel tevreden van mijn 6210 ...
De opvolger is ook bekend... = 6310 (vinnik echt geil in die goude uitvoering...)
Jah kan ook moeilijk iets anders nemen want carkit :rolleyes:

zilveren 6210 is ook wle nais hoor (is er ook zilveren 6310?)
 
Originally posted by miks66


als je een 8210/8850/5210 goed behandeld gaan ze ook niet snel kapoet

8210 gaat ALTIJD kapot, kan wat langer duren als je er zuinig op bent maar hij gaat echt wel een keer dood...

Siemens zijn ook relaxt...
 
Originally posted by Erik


8210 gaat ALTIJD kapot, kan wat langer duren als je er zuinig op bent maar hij gaat echt wel een keer dood...

Siemens zijn ook relaxt...

Vooral als ze een paar dagen na de garantie kapot gaan, m35i sux!

8210 gaat idd altijd stuk... die anderen niet hoor!
 
Originally posted by $aint
zilveren 6210 is ook wle nais hoor (is er ook zilveren 6310?)

Zekers... heb ik nu ook :)
Alleen mijn abo. heb ik nu ook al weer een jaar, dus ik ga denk ik ook maar eens een 6510 halen, ziet er wel heel relaxed uit!
 
Back
Top