ust power said:Jij wilt dus zeggen dat het getal (4, 5, 6 enz...) de verschillen tussen uitlaatpoorttimingen aanduidt, dat is nou juist het verschil tussen elke 'versie' van de evo.....m.a.w. dat getal duidt dan dus WEL de serie aan....
ABT said:Dan hou je de cilinder op z'n kop 8P
Maar wat maakt het nou uit wat voor type het is, als hij al getuned is
heeft dat eig veel nut,aangezien je aan de binnenkant aan de vlinder niets ziet???Blom said:Want het kan natuurlijk ook gewoon dat de poort aan de onderkant iets open is getrokken. Dat de vlinder er daarom bewerkt uitziet
Blom said:Tuurlijk heeft het een gevolg, maar of het goed of slecht is, is alleen te zeggen icm andere veranderingen enzo. Ik kan niet zeggen of het veel nut heeft. Ik zal zeggen. Verdiep je in 2-takt tuning, dan kom je er vanzelf achter.
BoTJe said:hoe weet je dit dan wel ?
ust power said:jongen je weet niet eens waar je over praat....elk serie uit de evolution reeks is anders getimed en als jij die timing aanpast dan klopt het cijfer idd niet meer, logisch....maar het is ZEKER een feit dat het nummertje aanduidt om welke serie het gaat!
Mol said:Ik ben wel benieuwd naar de prestaties straks en van welke racer het afkomstig is