This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke evo is dit ?

evo70@nitro said:
vlinder ziet er toch niet bewerkt uit???

edit : @ binnenkant cil

wel

en zoals ik al zei : (volgens mij leest men erover heen ofzo...)

TIS EEN EVO 5 DUS !
 
mijn oude evo was ook uit 98, dit was een evo 4. (edit: lees net dat deze misschien uit 98 komt..)

maar als ie getuned is, wat maakt het dan uit... ?
 
Maaaar ... je zegt wel dat er bij jou 2 evo's allebei 2/2 staat ipv 1/2 zoals bij mij

Of maakt dat volgens jou helemaal niets uit ... ? Misschien iets van eerste serie van twee ... :?
 
geen id... maar de rest van het type nummer e.d komt exact overeen met die evo 5.

die van de evo 6 is totaal anders
 
ben je nu nog niet naarbuiten

Aerox-Evo70 said:
mijn oude evo was ook uit 98, dit was een evo 4. (edit: lees net dat deze misschien uit 98 komt..)

maar als ie getuned is, wat maakt het dan uit... ?

Ik weet het niet zeker, ik zou uitlaatpoorttiming moeten opmeten.

Maar ik ging er ook alleen maar van uit omdat poort aan buitenkant er zo rond bijloopt ...
 
BoTJe said:
ben je nu nog niet naarbuiten



Ik weet het niet zeker, ik zou uitlaatpoorttiming moeten opmeten.

Maar ik ging er ook alleen maar van uit omdat poort aan buitenkant er zo rond bijloopt ...
is nie nodig,ik lees juist pas dat het om pia gaat
 
toch bedankt voor de eventueel gedane moeite ...

edit: allemaal trouwens ... al ben ik er nog altijd niet uit, maar wat voor rol speelt het ook ... was gewoon uit nieuwsgierigheid ...
 
Boeit niet wat voor serie het is als hij getuned is, want dan neem ik aan dat er het een en ander veranderd is...
 
welk type evo is dat staat aan de onderkant van je cilinder geslagen.....zeg maar op het vlak waar je voetpakking op klemt.....bijvoorbeeld 5B (type 5 met B zuiger)
 
Mol said:
Ik ben wel benieuwd naar de prestaties straks en van welke racer het afkomstig is

Van welke racer ie is zou ik moeten informeren bij Deforce, ik laat je het wel nog weten als ik eens langsga ...

ust power said:
welk type evo is dat staat aan de onderkant van je cilinder geslagen.....zeg maar op het vlak waar je voetpakking op klemt.....bijvoorbeeld 5B (type 5 met B zuiger)

ah .. wist ik niet, als ik thuis kom check ik het wel effe ...
 
Er staat dus: "9W B 11"

B zal wel op zuiger slaan, maar naar mijn weten bestaat er toch geen serie 9? En neen, het is geen W poort
 
ust power said:
??? da's wel heel vaag want op mijn vorige evo stond gewoon 6B....type 6 met B zuiger....???

Ws gewoon toeval. Je kan gewoon nergens meteen zien of het een evo 5 of 6 is.

De cilinder geeft geen duidelijkheid. Maar wat jasper zegt, als het nummer precies overeen komt, zal dat er vast wel mee te maken hebben.

Maar de verschillen evo 4,5 en 6 zit hem alleen in de uitlaatpoortiming.

En op de foto is te zien dat hij getuned is dus ws is de timing al veranderd.
 

Jij wilt dus zeggen dat het getal (4, 5, 6 enz...) de verschillen tussen uitlaatpoorttimingen aanduidt, dat is nou juist het verschil tussen elke 'versie' van de evo.....m.a.w. dat getal duidt dan dus WEL de serie aan....
 
BoTJe said:
Maar hoe verklaar je de negen dan die op mijn evo staat ... ?

Dan hou je de cilinder op z'n kop 8P

Maar wat maakt het nou uit wat voor type het is, als hij al getuned is