Welke Cilinder op Piaggio nrg mc2 Lc met Bijna 40000 km op de teller?

kenneth_f

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb een scooter gekocht die stuk was (niet startte toen ik hem kocht)
Volgens de eigenaar cilinder stuk ,uiteindelijk was het de bougiedop HAHA

Maar nu mijn vraag ;Mijn scooter (Piaggio nrg mc2 Lc DD 1998 :
Heeft Nu +-37400 km op de teller:rolleyes:

Wat moet er allemaal aan vervangen worden?,want heb er niet zoveel verstand van)
Ik heb gekeken en er steekt nog een originele piaggio cilinder onder ,Ik denk toch dat deze moet vervangen worden na zoveel km's ... ,,

Ik was aan het denken aan een stage 6 Streetrace 70 cc ,Of een stage 6 Pro 70 cc cilinder ,,
Maar kan mijn krukas dat wel aan na zoveel km's ?
En in combinatie Met welke uitlaat Rijden deze cilinders het best9||6

Dankk9||6
 
Advertisement - register to remove this

een 17,5mm zal minimaal schelen , het is natuurlijk altijd wel beter maar het kan ook prima met een 12mm als die erop zit. ALS je een 17,5mm koopt koop dan wel een echte , er zijn imitatie's maar die zijn stukken minder..

een 21mm zal wat meer doen ,maar wat lastiger erop te zetten en het afstellen is wat moeilijker , en je hebt dan geen automatische choke meer en moet je weer klooien met losse chokehendels e.d.
 
Verander Yasuni Z in R en je komt dichter in de buurt.
Er zit namelijk nogal wat verschil in prestaties tussen 50 en 70cc uitlaten op een 70cc cilinder.
Uitlaten worden namelijk ook gemaakt op cilinderinhoud, en niet alleen op toerental bereik, met de powerband.
50/70cc hoog/middel/laagtoerig.
 
op een Piaggio loopt dit best aardig icm wat tuning , echter moet je dan meer doen om het goed te laten lopen. en betrouwbaarheid gaat ook sterk achteruit , en dat voor een beetje meer vermogen..

beter neem je een R oid
 
Hallo;
ik kan 2 uitlaten op de kop tikken
Een hebo racing replica of een stage 6 replica
Zou ik voor de prijs(hebo=150/stage6:80)
Een van deze 2 uitlaten nemen in plaats van yasuni r?
Of gaat mijn cilinder er helemaal niet goed mee lopen?
MVG
 
waarom doe je nou zo eigenwijs , je komt nu echt met 2 schijtuitlaten aan , zowel voor 70cc als voor wat dan ook..

dan kun je beter meteen een rechte buis kopen 8P

koop gewoon een Yasuni R en klaar...
 
Back
Top