welke uitlaat op mhr 50 team cilinder bij piaggio..

E

Ennemenne

Guest
Bij minarelli hoorde ik dat c20 een van de beste was, maar bij piaggio was dit minder of niet?

Nu dacht ik dat dit voor pia wel een goede was:

32-9027 Uitlaat Malossi race MHR 70

Voor 70cc cilinder !
Past op oa: Gilera Runner, Stalker, Ice, Puch Zip, SP, FR, NRG, NTT, MC2, MC3, Typhoon, Vespa Quartz, Sfera, Free, Liberty.

Deze meot toch ook op een zip Fr passen he?

Of kan ik toch beter Kundo KRD f1 of c20 pakken?

Bedankt!@

PS. ik weet dat er al veel blabla uitlaat/cil vragen zijn maar in de search kon ik alleen dingen vinden die over mina gingen of waar het erg onduidelijk was...
 
Advertisement - register to remove this

C20 is eigenlijk ook voor 70cc ...

Maar misschien heb je gelijk dat die team 50 uitlaat het beter doet, maar hoe goed is deze in vergelijking met f1 en c20?
 
Originally posted by KOBUS
Maatje van me reed met een evo 5 pijp op een mhr50

Reed ook heel erg goed

P.s was voor minarelli blok

Hier heb ik dus nix aan :) sorry

btw, het gaat om een uiterst getunede team 50 he, sorry dat ik dat vergeten was te melden.

Dus F1 misschien toch goed?
En c20 was slechter op pia dan op mina klopt dit?
 
Originally posted by -LCDP-
Alleen voor 70 :?

ja op scootparts word het bijv. als een 70cc uitlaat aangegeven. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het niet perse op een 70 hoeft maar ook vaak voor tuned 50 gebruikt word.
 
Originally posted by Ennemenne
ja op scootparts word het bijv. als een 70cc uitlaat aangegeven. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het niet perse op een 70 hoeft maar ook vaak voor tuned 50 gebruikt word.

op scootparts hebben ze het meestal niet bij het rechte eind
 
Originally posted by driver2002
op scootparts hebben ze het meestal niet bij het rechte eind

jonggggggggggggg jullie weten wat ik bedoel hopelijk, malossi en anderen noemand hun uitlaat toch ook vaak met het cijfer 70 bijv erin..
 
Back
Top