Welke uitlaat op piaggio cilinder? Tis een runner met cilinder uit '97(oude dus)

Advertisement - register to remove this

Originally posted by T.T
hmmmm jah ze zeggen samba makkelij kaf te stellen is met alle bijgeleverde shite zoals roller, drukveer, trekveertjes dus dat is makkelijk.

Scootin zegt dat ja :| Naja, kweet niet of je Runner of NRG hebt, als je NRG hebt en je wilt een Samba, lamaar weten, ik heb er nog 1. Polini 4 Race of Yasuni R is waarschijnlijk wel beter
 
Kep runner uit 2000 met cilinder van runner '97(dus oude snellere blok)

ja mij werd ook al aangeraden door JS-tuning om er een for race onder te leggen maar ik onderzoek eerst welke de beste izz :)

lat0r
 
Originally posted by T.T
Kep runner uit 2000 met cilinder van runner '97(dus oude snellere blok)

ja mij werd ook al aangeraden door JS-tuning om er een for race onder te leggen maar ik onderzoek eerst welke de beste izz :)

lat0r

onderzoek? je gaat ze allemaal proberen ofzo? :| mja, mijn samba past dan bij jou sowieso niet... gewoon 4race of Yas. R halen
 
En dus te veel pk's aangeven voor je pia slettebak:)

Maar schrap die site uit je favorieten ofzo, want je hebt er werkelijk niets aan.

Verstandig dat je nog even advies komt inwinnen!:)
 
Uhm handig dat je info inwint, maaruh waarom twijfle je nog zo erg? Neem gewoon die For Race die je wordt aangeraden, en je zou ook een Yas. R kunnen nemen, mja die keuze ligt aan jouw. Het lijkt mij simpel...
Heb je al een grotere carb. ?
 
Back
Top