De dr70cc is een wat laag toerige cilinder.
En je hebt een leovince uitlaat.
Maar wat voor 1?
Een schotloze, 1 met schotten of een leovince sito+.
Elke uitlaat er of cilinders hebben hun eigen toeren gebied waar ze het beste presteren.
Dit is wel wat waard om uit te zoeken.
Je wil immers de meeste koppel hebben, en dit gaat gelijk gepaart met je top snelheid zo werkt het vario systeem nu eenmaal.
Hier en daar kun je een paar km winnen of verliezen.
Zoek dit eerst uit en kijk dan waar je omgeveer moet zitten.
Voor de rest heb je dan de vuist regels voor een type blok wat wel goed loopt
Bougie koffiebruin
70cc malos geel of rood
Trekveertjes laag toerige cil molos wit of geel dikke prima.
Rollen zijn dus afhankelijk van de uitlaat.
Stock sito zal zwaarder in gewicht zijn dan een yas R bijv.
Om mijn sf2 er bij te pakken.
Kon ik met een sito uitlaat 7,5 / 8 gram rijden
De yas R zat rond de 6 aan 6,5 gram