welke afstelling voor 50cc evo?

ik heb net een polini 9 rollen vario kit gekocht daar zit een blauwe en witte drukveer bij welke moet ik er in zetten en hoeveel gram rolletjes moet ik er in zetten? (mijn setup staat onderaan) ook heb ik een polini 3g koppeling gekocht daar zitten blauwe en witte trekveertjes bij welke moet ik erin zetten ik wil gruwlijk hard optrekken

mijn setup:

50cc polini evo best wel getuned
21mm dellorto met str8 powerfilter 92 sproeier
bidalot c20
polini 2 kleps membraam
polini 9 rollen vario
polini 3g koppeling
 
Advertisement - register to remove this

"ik wil gruwelijk hard optrekken" 8P

beetje onzinnig stukje tekst als je met die setup rondrijd vind je niet?
komt een beetje n00b over..

wat je er allemaal in moet zetten is niet te zeggen :)
kwestie van afstellen..
met die 9-roller ben ik nog niet bekent..

een rode drukveer van malossi zal wel redelijk goed rijden..
en trekveertjes.. rode van malossi bijvoorbeeld.. maar dat moet je gewoon testen :)
 
idd , blijft testen, en helemaal met zo'n setup , koop gewoon een heleboel sproeiers , rollen , drukveren ,trekveren ,v-snaren etc. etc.

aangezien zo'n setup gewoon veel mee gestest moet worden voor het een beetje netjes loopt.

maar we kunnen er ook nog minder mee als zoiets is getuned , dat reageerd geheel op zijn eigen manier.

wel kan ik je vertellen dat je beter met std filter kunt gaan rijden , 21mm zou ik liever inruilen voor een goeie 19mm (team/bidalot /racing oid)

zelf heb ik liever een Vl14 btw.

c-20 is leuk maar is en blijft een 70cc uitlaat ,ik zou 1 laten maken voor 50cc.

verder ,als je gruwelijk wilt optrekken, waarom dan 50cc en niet 70cc? past meteen beter bij je setup.
 
wat melf zegt.
Voor 100 euro minder had je wel 6pk meer (geschat).

En als je het voor de verzekering doet is het vrij nutteloos met een Evo :p En voor de politie valt een trage 70 minder op als een 50 janker
 
idd , blijft testen, en helemaal met zo'n setup , koop gewoon een heleboel sproeiers , rollen , drukveren ,trekveren ,v-snaren etc. etc.

aangezien zo'n setup gewoon veel mee gestest moet worden voor het een beetje netjes loopt.

maar we kunnen er ook nog minder mee als zoiets is getuned , dat reageerd geheel op zijn eigen manier.

wel kan ik je vertellen dat je beter met std filter kunt gaan rijden , 21mm zou ik liever inruilen voor een goeie 19mm (team/bidalot /racing oid)

zelf heb ik liever een Vl14 btw.

c-20 is leuk maar is en blijft een 70cc uitlaat ,ik zou 1 laten maken voor 50cc.

verder ,als je gruwelijk wilt optrekken, waarom dan 50cc en niet 70cc? past meteen beter bij je setup.

je had me al eens eerder een 19mm carb aangeraden heb ik geprobeerd reed voor geen meter (nou ja minder goed als een 21mm) andere sproeier(s) erin reed ook niet beter 21mm carb er weer terug onder ding reed weer perfect en die bidalot c20 stampt echt alles uit die evo en heeft gruwlijk veel koppel maar ik zal ff wat setjes rollen en sproeiers aanschaffen
 
je had me al eens eerder een 19mm carb aangeraden heb ik geprobeerd reed voor geen meter (nou ja minder goed als een 21mm) andere sproeier(s) erin reed ook niet beter 21mm carb er weer terug onder ding reed weer perfect en die bidalot c20 stampt echt alles uit die evo en heeft gruwlijk veel koppel maar ik zal ff wat setjes rollen en sproeiers aanschaffen

dat ligt aan je eigen afstel skills.
 
Back
Top