Zou het een (nuttig) idee zijn om inplaats van 1 of meerdere gaatjes een kleine smalle sleuf te maken, zodat de poortbrug meer gekoeld wordt (en ook om meerdere plaatsen tegelijk)
Het lijkt mij trouwens bij nieuwe modellen cilinders niet echt nodig meer omdat de spijl iets lager ligt dan de cilinderwand. En dan zou je ook evt. carterdrukverlies kunnen krijgen.
We wilden het verschil eens zien. Op die zip had al EVO gestaan, maar dat heeft de politie afgenomen omdat ze dat niet zo apprecieerden op straat . En omdat Manston voor 28mm carbu gemaakt is en wij beperkt zijn tot 19 komt dat cilindertje niet helemaal tot zijn recht.
Als de voorkap er nog eens af ligt zal ik eens een fotootje nemen.
De radiator is groter dan een Malossi, maar je moet je ophangpunten en bevestigingen zelf in elkaar knutselen en van de voorkap moest ook aardig wat weg gezaagd worden (aan de binnenkant) zodat alles terug mooi toe zou gaan.
We wilden het verschil eens zien. Op die zip had al EVO gestaan, maar dat heeft de politie afgenomen omdat ze dat niet zo apprecieerden op straat . En omdat Manston voor 28mm carbu gemaakt is en wij beperkt zijn tot 19 komt dat cilindertje niet helemaal tot zijn recht.
Tuurlijk gaat ie ook goed met een 19mm! Maar die kerel die er mee rijdt wou gewoon terug Polini omdat dat volgens hem beter gaat. Ik heb zijn oude stukken (Manston en Racing lll) nu overgekocht en ga daar volgend seizoen mee racen (wel maar op een NRG, maar ik hoop daar toch iets uit te halen).