Weer zo'n late night "nutteloos" topicje!

R

Rogue six6six

Guest
tja. ff hier een verhaaltje:

vandaag naar een meid gegaan waarmee ik altijd bel enzo, maar ik had haar nog nooit ontmoet.. blijk een lekker wijf.. hmmz meevallertje... gaan we een stukje rijden op mijn scoot (zij achterop) wil ik indruk maken door vet te blazen door de buurt zie ik een drempel niet vliegen we daaroverheen met 75... damn mijn voorlamp brak spontaan af (zit met klemmetjes aan voorkap).. weer voorkap kapot! dus voor 150 piek schade. SHIT MAN, was dit nou zo nodig!?

Greeyz R666
 
Advertisement - register to remove this

ja
smile.gif


Was net (1.30 ofzo) met Bart aan het msn'en, word ik gebeld door een leuke vrouw, of ik nog even op haar feestje kom
smile.gif


Helemaal vergeten, toch maar ff heen, blijkt iedereen al vet bezopen en moe te zijn. Toch nog ff beetje drinken ja, gaat iedereen zomaar slapen. Dikke aarzen
smile.gif


Dus ik iedereen van achteren nemen.... (of droom ik nu???)

Mja, was maar 1 minuut fietsen
smile.gif
 
Wat ik nou niet snap, waarom zijn de late night people nooit in de chat?? Zit er nu in me remi...
...snif...
 
Originally posted by Rogue six6six:
tja. ff hier een verhaaltje:

vandaag naar een meid gegaan waarmee ik altijd bel enzo, maar ik had haar nog nooit ontmoet.. blijk een lekker wijf.. hmmz meevallertje... gaan we een stukje rijden op mijn scoot (zij achterop) wil ik indruk maken door vet te blazen door de buurt zie ik een drempel niet vliegen we daaroverheen met 75... damn mijn voorlamp brak spontaan af (zit met klemmetjes aan voorkap).. weer voorkap kapot! dus voor 150 piek schade. SHIT MAN, was dit nou zo nodig!?

Greeyz R666

als je verder nog iets met dr gedaan heb lijkt et me het wel waard
smile.gif
 
Originally posted by speedfreak:
ja echt stoer, indruk maken op een meisje door door de buurt te blazen.
als je daarmee een meid moet versieren
rolleyes.gif



TUUB!!!! ik had van te voren al 2 uur met r gepraat.. ga echt niet naar een wijf toe en zeg.. stap achterop (zodat ik haar rijden kan versieren) dweep!

(no offense man, relax)

greetz R666
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Jah, maar dat is geen uitdaging
smile.gif
...

SR-Fanatiek: je hebt niet gedroomd, voor zover ik jou in kan schatten
smile.gif
...

Greetz.

Hij heeft wel gedroomd, er wonen namelijk geen mooie vrouwen op 1 minuut afstand van us Rolf
smile.gif
 
he .. sorry maybe een beetje te agressief gereageerd maarjah ik voel me gewoon stront vandaag..

Greetz R666
 
Naja, ik vorige week op een donderdag naar een examenfeestje. Arne ook daar... Leuk feest, iedereen zo gek als een deur en volop gezopen... Ik en Schilpedinges zouden wel even naar huis fietsen...
rolleyes.gif


De volgende ochtend wakker geworden in de berm en Schilpedinges 20 meter verderop......
 
Originally posted by Sugadaddy:
Naja, ik vorige week op een donderdag naar een examenfeestje. Arne ook daar... Leuk feest, iedereen zo gek als een deur en volop gezopen... Ik en Schilpedinges zouden wel even naar huis fietsen...
rolleyes.gif


De volgende ochtend wakker geworden in de berm en Schilpedinges 20 meter verderop......

En dan noemt Bart mij een zuiplap
smile.gif
 
Originally posted by Sugadaddy:

De volgende ochtend wakker geworden in de berm en Schilpedinges 20 meter verderop......

Ik ben een keer wakker geworden in de bosjes en een maat van mij lach een paar meter verderop in een zandberg te pitten..
Dan voel je je toch bestwel raar
smile.gif
 
Ik ben een keertje wakker geworden op de parkeerplaats hier voor de deur
smile.gif

Zat helemaal onder me eigen kots en lag midden op het gedeelte waar de auto's rijden.
Werd wakker door een toeterende auto
smile.gif


Greetz
 
Back
Top