Wat zou je doen als je rijk zou zijn?

Als ik rijk was had ik de term "MinaRally" laten copyrighten. Bedenk je eens een leuke woordspeling wordt het ff geript.

Nu niet in de verdediging gaan dat je het zelf had bedacht....te voorspelbaar.

Verder zou ik een eiland in de stille zuidzee kopen en daar op het strand, al hangende in een hangmat, vastgebonden tussen 2 palmbomen, klappermelk drinken, uit versgeplukte kokosnoten.
 
Originally posted by Vassago
Als je iemand nog niet kent baseer je je mening altijd op zn bezittingen ,das gewoon menselijk....maar de chicks die daar alleen op geilen zijn gewoon goedkope kankerhoeren :)

nix mis mee voor een aantal nachtjes! :p
 
Mr. Deeds styl :P
zou voor de hele buurt een dikke 0t0 kopen 8P

nee... me eigen dromen uitlaten komen zover mogelijk....alles kopen wat ik mooi vind! Leuke cars en motors... scoot ff masaal opvoeren en express langs de rollen gaan rijden 8P
noem al dei dingen maar .....

ach ja.. hety blijft een droom :(
 
rijk? hmm....

Ik zou eigenlijk niet meer dan een 5miljoen € willen bezitten ofzo. Omdat je dan toch alleen maar gekke en lompe dingen met je geld gaat doen. Trouwens ik hou helemaal niet van dat milionairs wereldje, al dat glitter en glamour. :r

Maar met een paar miljoentjes komt er toch wel een mooi huisje met bijbehorende mooie tuin en complete inrichting. Voor mezelf een BMW M5 (straks 6 coupé 8) ) mn vriendin een nieuwe A3 :P Een leuk bootje aan de plassen en een motor in de garage. Tweede huisje in de Alpen is leuk.

Voor de rest zorgen dat je geld volkomen wit is, dat je uit de schulden bent en dat je geld beheerd wordt door iemand die er ECHT verstand van heeft. (je vriendin dus GEEN creditcard geven :D)

maar het belangrijkste: EEN BAAN!!
 
ik zou alle opvoersetjes kopen voordat ze verboden worden :)

en de usual: oto's, huizen etc

en ik zou voortaan zwarte longsleeves van D&G kopen :)
 
Met een oto spele :p

Green_side.jpg
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, het type chicks dat je daarmee aantrekt, vind ik echt om te janken... Als iemand je mag om je bezittingen, werkt het echt niet...

lekker boeiend, je kan je elke dag kapot neuken denk
 
Back
Top