Wat zou je doen als je rijk zou zijn?

ik zou dikke kiet kopen dikke bmw m5 ennuh tsjah zou me aeroxje heel hard latuh vlammen:D en paar moooi vrouwkes bij ut zwembad waar ge lekker mee kent spelen:D
 
Gewoon ergens een redelijk huis kopen..wel ergens achteraf.
BMW M3 cab,Ferrari 360 Modena, Mercedes E AMG aanschaffen8) :W

Voor de rest gewoon relaxed leven.
en absoluut NIET! gaan golfen:D ;)
 
Ik zou president worden en groot huis kopen emt grote garage voor harleys amerikaanse autos en crossmotor. en groot stuk land voor crossbaan en een groot zwembad
 
Originally posted by Joost@aerox
met veel geld word je idd zo president, vooral in nederland. :D

lolz hehe

ik zou gewoon normaal blijven leven alleen alles wat ik zie koop ik wat ik mooi vind,scooter uber maken.enz
en een paar vrouwen koop ik :p

ltr dragsterlover
 
en dan oorlog voeren en al die pers voor je deur elke dag nee leuk :| ik zou gewoon een rijke elite zijn die niemand kent :D playboy mansion lijkt me wel wat 8)
 
Paar leuke huisjes, van elke auto die er bestaat er 1tje kopen geld ook voor motoren, paar scootjes met verschillende setupjes.
Een foto model is ook wel aan de haak te slaan :P
Alle kleren/schoenen winkels leegkopen, 1 deel beleggen
Een recreatie gebied opkopen :P
Garage bij me huis incl alle benodigde spullen om aan elk voertuig wel wat te doen.
Uhm, benk iets vergeten? :P
 
Heel erg snel weggaan uit Nederland!
Een huis kopen in Nieuw Zeeland of Australië aan het strand en voor de rest alleen maar chillen!
 
1e vlucht naar Turkiye daar een mooi huis 100m van mijn privestrand laten bouwen. Mannetje of 10 personeel. Paar leuke auto's/motoren.
 
Originally posted by Piojjo
1e vlucht naar Turkiye daar een mooi huis 100m van mijn privestrand laten bouwen. Mannetje of 10 personeel. Paar leuke auto's/motoren.

ja daar ben je meteen 3x zo rijk.. personeel kost geen flikker :)
alleen die wegen zijn zwaar kut 8P
 
Originally posted by William_sr
ja daar ben je meteen 3x zo rijk.. personeel kost geen flikker :)
alleen die wegen zijn zwaar kut 8P

Met crossmotor zijn die wegen wel leuk
 
dan laat je die wegen gewoon aanleggen Plenty of money :D
Maar ik zou nooit naar turkie gaan. Vila + zwembad in Italie en het circuit opkopen van Ferrari, onee gewoon heel Ferrari opkopen en zelf gaan testen :)
Voor de rest gewoon oto's een paar denk ik, niet te veel bling bling...
Mooie vrouwtjes en een eigen bierbrouwerij :D Hemel op aarde dan ;)
 
hehe k zou eerst zoveel mogelijk vakantiehuisjes overal in de wereld kopen, je eigen privéjet zodat je er eff heen kan vliegen..8P

en natuurlijk mag een mooiuh auto/scooter/motor niet ontbreken...

maar je moet ook een beetjuh investeren, dus waarom nie? ook eff eigen scooterfabriek en tuningsmerk..:W
hoe zal me tuningsmerk noemen, gewoon simpel, iets zoals: Fred mrh 70cc's enzo..8P

hehe k begin al helemaal te flippen bij t idee..:#
 
Slim een bedrijf beginnen ga ik ook doen voor uitlaten en cilinders en naam voor bedrijf Cas inc.
 
over de hele wereld een paar mooie huizen kopen/bouwen, zodat je altijd in de zomer zit zegmaar (behalve met wintersport, dan heb je een eigen skiresort)... vaste staff + privéjet waarmee je naar je vila's vliegt... verder mogen een paar mooie auto's en dikke motors ook niet ontbreken :)
 
Back
Top