Wat zou je doen als je rijk zou zijn?

ik zou bea uit dat kasteeltje kopen van dr en daar gaan wonen.
Zou een discotheek openen : gratis entree en gratis zuipen. (tja als je toch geld teveel heb.)
En zoals bijna iedereen hier zou doen... auto en motor en boot enzo kopen.
Ik zou een heliplatform in mijn achtertuin maken (als ie er nog niet al zit) en lekker gaan vliegen.
Zou een eigen film gaan maken. (dan gaan de miljoenen lekker hard.)
Eigen platenmaatschappij opzetten.
uhmmmm zou al mijn vrienden een heel hoop cash geven....
Jah.... enuh.... dat was het wel zo denk ik. :P
 
Hmm ok ik zou in ieder geval verder gaan met me studie voor de contacten enzo... en het studentenleven heh :p In haarlem een mooi groot koophuis zoeken en daar een soort van studentenhuis van maken met voor mezelf uiteraard een hele verdieping goed ingericht enzo... Euhm tja wat betreft auto's wil ik een (metallic oranje :~ ) Honda NSX voor pretritjes met minder weer, een donkergrijze S2000 voor pretritjes met lekker weer, en een nieuwe Accord type R, zwarte ofzo, als ie uitkomt voor de lange afstanden :D Nee hoor ik ben geen Hondafiel :rolleyes: :p Verder uiteraard ook een mooie grote garage om die autotjes in te stallen en eventueel te modificeren... brugje, flink wat gereedschap, spuitcabine...

Mja ik zou er wel mee kunnen leven, met veel geld...

fuck ben nog wat vergeten... Nieuwe R1, een 660 KTM supermotard, speedbootje/waterscooter is ook wel leuk... ach, zal maar een grotere garage moeten bouwen dan, 3 auto's, 2 motoren een boot en een waterscooter dat neemt nogal wat plek in beslag denk ik :)
 
Een vet huis in Spanje en Turkije ofzo, en hier uitaard, app in Zandvoort oid.
Hoop dikke auto`s kopen, Getunede evo om rally te crossen, en een porsche oid voor op het circuit te racen, alles dik getuned uiteraard.
En verder t16 blokken dik tunen en in 205je of 309 ofzo hangen om onbesnut mee te gaan raggen op mijn eigen prive circuit wat ik laat aanleggen 8P
 
het huis van robbie williams kopen, en iedere dag jullie allemaal uitnodigen :)

Feesten voor leven, en btje pimpen op boulevaaaarsch :D
 
Uhm tja. Kroeg beginnen! Beetje branden op auto/motor/jetski enz. De standaard shit.

Btw Piet heeft geen toegang meer op General Chat, naar aanleiding van de replies hier gegeven.
 
Damn gisteren-nacht in Rdam zo'n richboy in een Lambo Diablo Roadster ding, ultiem pimpen! Je had al die tjiks daarzo eens moeten zien kijken! :eek: 8) Ik wil ook een LAMBO! :mad: ;)
 
ik zou een hele grote boot kopen, een haven met een hele lange rechte weg voor de sprints, ik zou er een groot huis bij laten bouwen en ik zou en heleboel mooie projecten maken vanm scooters auto's en motoren.

oja en ik zou een kraan kopen waar altijd koud bier uitkomt 8P
 
Originally posted by Chrizzyk
ik zou dikke kiet kopen dikke bmw m5 ennuh tsjah zou me aeroxje heel hard latuh vlammen:D en paar moooi vrouwkes bij ut zwembad waar ge lekker mee kent spelen:D

Spoedcursus nederlands valt te overwegen natuurlijk :|
 
[Tony Montana Modus]

Ik zet mijn eigen bedrijven op in amerkia, laat mijn eigen huizen bouwen, zelf ontworpen natuurlijk. Alle auto's kopen die ik mooi vindt (Saleen S7, 360 Modena, Murcielago, SL 55 amg, 911 carrera 3, noem maar op...) Grote zwembaden met personeel, cocktail-bars en massageruimtes. Grote partyzalen met eigen dj's ... Fantaseren hierover is mooi alhoewel het voor een enkeling hier misschien uit zal komen, maar stiekem hoop ik dat ik de gelukkige ben :)

[/Tony Montana Modus]
 
Originally posted by mendophir
[Tony Montana Modus]

Ik zet mijn eigen bedrijven op in amerkia, laat mijn eigen huizen bouwen, zelf ontworpen natuurlijk. Alle auto's kopen die ik mooi vindt (Saleen S7, 360 Modena, Murcielago, SL 55 amg, 911 carrera 3, noem maar op...) Grote zwembaden met personeel, cocktail-bars en massageruimtes. Grote partyzalen met eigen dj's ... Fantaseren hierover is mooi alhoewel het voor een enkeling hier misschien uit zal komen, maar stiekem hoop ik dat ik de gelukkige ben :)

[/Tony Montana Modus]

Wat is daar Tony Montana aan? :|
 
Originally posted by Vassago
Wat is daar Tony Montana aan? :|

Nouja... Montana @ bouwen van zijn eigen huizen, het opzetten van allerhande bedrijven ... Deed me een beetje aan hem denken, maar daar zal de scarface kenner vast heel anders over denken :rolleyes:
 
Originally posted by M/\RC!
Damn gisteren-nacht in Rdam zo'n richboy in een Lambo Diablo Roadster ding, ultiem pimpen! Je had al die tjiks daarzo eens moeten zien kijken! :eek: 8) Ik wil ook een LAMBO! :mad: ;)

Mjah, het type chicks dat je daarmee aantrekt, vind ik echt om te janken... Als iemand je mag om je bezittingen, werkt het echt niet...
 
Originally posted by mendophir
Nouja... Montana @ bouwen van zijn eigen huizen, het opzetten van allerhande bedrijven ... Deed me een beetje aan hem denken, maar daar zal de scarface kenner vast heel anders over denken :rolleyes:

So it seems....

:P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, het type chicks dat je daarmee aantrekt, vind ik echt om te janken... Als iemand je mag om je bezittingen, werkt het echt niet...

Als je iemand nog niet kent baseer je je mening altijd op zn bezittingen ,das gewoon menselijk....maar de chicks die daar alleen op geilen zijn gewoon goedkope kankerhoeren :)
 
Back
Top