Wat zou je doen als je rijk zou zijn?

Originally posted by mendophir
Arjan, je bent een beste jongen, ik zou je zelfs inhuren als security chef (Manny :rolleyes: )

Blijf jij maar goed op je monitoren kijken Tony.. voor je het weet sta ik achter je ;)
 
ik zou de zip van een iemand van't forum hier naar koopmans brengen en eindelek is laten rijden. weet die ook is wat het is.

*kuch* JEROEN *kuch*
 
jah, murcielago kopen enzo,
misshcien ook nog een paar hand-kernwapens (natuurlijk ook echte)
en de rest zie ik wel. standaard shit: huisje, alles wat rijd en vliegt/zweeft en vaart en duikt en ennn... enn... (kwijl kwijl)
 
Originally posted by mendophir
en ik zou bart inhuren om af en toe eens een mixje te shaken

Ik heersch... Ik ben ook nog entertainer... Alleen niet goedkoop :D

Ik hoop dat je snel rijk wordt... Stuur dan maar ff een PM 8P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik heersch... Ik ben ook nog entertainer... Alleen niet goedkoop :D

Ik hoop dat je snel rijk wordt... Stuur dan maar ff een PM 8P

Bart, kom een keer een proefdagje draaien, all included... Bed and breakfast en natuurlijk een sensuele aai over de bol als je het allemaal goed doet...

pm me :rolleyes:
 
Originally posted by PsychoDude_666
Eerst is ff flink slapen, en dan tja, tis hierboven allemaal eens genoemd :)

Iedereen van het forum een moto naar keuze!

Yamaha R1 for me, of een hayabusa ... weetje wat...omdat ik de eerste ben krijg ik ze allebei ok?

:*
 
Eerst zou ik een gedeelte van m'n geld investeren in een bedrijf of aandelen ofzo.
Dan zou ik een gedeelte op de bank zetten (just in case + een mooie rente :)).
Dan een mooie villa in Miami kopen zoals dit:
3.jpg

(jaja iedereen is welkom voor een 5-gangen diner in de linkervleugel met na afloop een gezellig spelletje golf en kleiduifschieten :p)
Dan zou ik deze 2 in de driveway hebben staan:
photo_threequarterfrontred.jpg

visual_sp2_motiv4.jpg

Dan zou ik in zo'n suit gaan lopen:
71a_fashion_men.JPG

En in cool-guy mode:
71c_fashion_men.JPG

En wat is een rijk man zonder de tijd:
c18206-ho-pl-pr-aj-li.jpg


Nou dat was zo'n beetje het belangrijkste, een chick heb ik al dus die gaat dan maar gewoon mee :).

Edit: Nog even wat aanvullen
Mijn personal protection:
KSC-M945-SV-L.jpg

Ik moet bereikbaar zijn:
12.051_med.gif

En last but not least mijn bodyguard. Say hello to my little friend:
dog.jpg
 
Last edited:
Ik zou een eiland kopen of gewoon een land... chicks importeren... en een waterleidingen systeem aanleggen waar crystal uitkomt... Alleen maar grote huizen met minimaal een zwembad en bubbelbad laten bouwen. Een eigen bank daar oprichten met Boostahgeld drukkerij.. Een zee aanleggen met mooie koralen en leuke golfmaak machines... Stoepranden van goud... lantaarn palen van platina... Geen politie maar gewoon een hoog normen en waarden beleid... En groot bord erbij... Welcome to BoostahLand
 
Back
Top