This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat zou je doen als je rijk zou zijn?

ik zou gewoon relax van dat geld me diploma halen om bedrijf te openen en dan een ernstig grote garage laten bouwen met echt grote stuk grond erom heen en dan een tuning bedrijf voor autos en scooters en dan gewoon alles uit alle landen importeren naar me zaakie dan zou ik blij zijn.
 
Eerst mezelf blij maken met een vette auto [M3 of M5], zorgen dat ik vrij zit qua hypotheek voor de rest van m'n leven... Daarna 3 a 4 dagen per week werken aan iets dat ik echt leuk vind [misschien iets met auto's o.i.d.]... Het is echt belangrijk dat je wat blijft doen, je geniet echt niet van het leven als je alleen maar nix doet [tenminste, 99% van de mensen]... Verder gewoon riant leven, en zorgen dat je niet gek wordt... Verder natuurlijk geld beleggen, gewoon een aars in dienst nemen dat dat soort stoffige onzin leuk vind...
 

bierbrouwerij 8P


mja kzou gewon voor een paar dikke huizenb en dikke auto's gaan

vrouwen hoefg je dan namelijk niet eens meer te kopen...komen dan vanzelf wel naar je toe
 
Eerst een leuke plas water aan laten leggen, voor de jet-ski en hoovercraft!!
ernaast en circuitje voor scoot en auto
Voor de rest zou ik een groot gedeelte aan een goed doel geven.
Een redelijk groot huis zou fijn zijn......mja wat heb je eraan he..
En gewoon voor de rest zorgen dat je gelukkig bent want dat is toch het belangrijkste!!
 
Nog iets: winkels waar je slecht behandeld wordt weg concurreren door er een week later een eigen winkel naast te zetten met 50% lagere prijzen ..
 
Eigen penthousje ergens in amsterdam ofzo.. niet te gek.. verder ergens een grote garage met flinke zooi gereedschap etc. En een civicje Type R hard tunen :W en mijn Iceje beetje vet maken.. En tot slot nog een vakantie huisje in hawaii ofzo met van die chicks met riete rokjes
 

das niet altijd voordelig belasting technies als je geen hypotheek meer hebt
 
Ik verkocht mijn scooter koop een nieuwe zip sp. Koop een lap grond. Laat een huis bouwen. Met goeie kelder. Goed geisoleerde garages en een speciale opslag ruimte en sleutelhok met een brug erin. Mooi interieur. Geld op bank zetten wat rentenieren en gaan werken om je sociale contacten te onderhouden.
 
Een groot gedeelte aan goede doelen schenken en van wat overblijft leuke dingen gaan doen... Maar iig doorgaan met m'n huidige levensstijl
 
Originally posted by gekke-dragster
bierbrouwerij 8P


mja kzou gewon voor een paar dikke huizenb en dikke auto's gaan

vrouwen hoefg je dan namelijk niet eens meer te kopen...komen dan vanzelf wel naar je toe

Dan mag je wel hopen dat je de goede vrouwen aantrekt, je hebt ook van dat soort: geld op=vrouw weg. Nee geef mij maar iemand die echt van je houd.
 
ik zou een mega dikke exclusieve discotheek beginnen in Nederland.

Verder de standaard dingen.. huisje, auto, boot, motor enz
 
Autotje (S2000) , nieuwe crosser (125je en een 450 voor erbij) huisje kopen in spanje ofzo (ergens waar het altijd goed weer is en mooie vrouwen wonen 8P ).
 
Originally posted by Rudy_W
Autotje (S2000) , nieuwe crosser (125je en een 450 voor erbij) huisje kopen in spanje ofzo (ergens waar het altijd goed weer is en mooie vrouwen wonen 8P ).

Kom in Duiven wonen dan
 
Ik zou in de winter naar mijn 2e huisje gaan in de Alpen. In de zomer naar mijn huisje in Spanje, waar mijn jachtje met waterscooter in de takels ligt :W.