Wat zijn jullie kwijt voor de auto?

Op je ouders naam zetten zeugt. Als je dan over 5 jaar op je zelf gaat wonen en je auto op je eigen naam zet. Moet je als nog de volle pond gaan betalen. Je kan het nu beter doen als je thuis woont heb je de minste kosten.
 
Gomer_pyle said:
Op je ouders naam zetten zeugt. Als je dan over 5 jaar op je zelf gaat wonen en je auto op je eigen naam zet. Moet je als nog de volle pond gaan betalen. Je kan het nu beter doen als je thuis woont heb je de minste kosten.

Tenzij je over 5 jaar door een stom foute tegen iemand aan zit en je hele noclaim weer kwijt bent +pippi+
 
ja, of je werkt nog geen 40 uur per week en hebt zoiezo niet zoveel geld over voor een auto... ik ga in ieder geval pas zelf verzekeren als ik 23 (24?) ben en klaar ben met de studie.
 
een vraagje, mag je van de verzekering je auto op je ouders naam verzekeren? en wat zijn de regels daarvan dan?

me ouders willen niet meewerken omdat het niet mag zeggen ze :P
anders moet ik me pa maar es schoppen :P

trouwens, als je je auto op de naam van je ma/pa zet, laat ze dan naar een andere verzekering gaan, door hun leeftijd scheelt veel geld (ookal heb je bij een nieuwe verzekering geen no claim)

maar als jij nu een ongeluk maakt hebben je ouders hun no claim nog :)
 
Bij sommige verzekeringsmaatschappijen schijn je jezelf als 2e bestuurder van de auto te mogen inschrijven. Dus dan is het legaal op je ouders naam zetten.
 
Back
Top