Wat zal ik eens kopen?????

Tim

lekker doen
ikke jou niet snappe, jij denkt met die 5cc meer als van die evo70 sneller rijdT?!?!?!

Beter koop je een jolly ofzo...metal en spl is allemaal veelste laagtoerig man!
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil ook wat laagtoeriger voor de zomer want het stikt hier van de cops!snapie
 
volgens mij bestaat er helemaal geen dr75. Ennuh, die evo70 is echt wel sneller dan een dr70 of 75, wat je wil
 
misschien wil ie laagtoeriger, en laten we er voor het gemak van uitgaan 70cc, maar voor 500 piek dr + 17,5mm + metal
 
Ik wil weer eens wat leuks gaan kopen.

1. dr 75cc
2. giannelli spl voor op mijn evo
3. giannelli metal v0or op mijn evo

Wat zal ik doen of heeft iemand andere suggesties ik heb een budget van 500 gulden.

------------------
Gilera Stalker 70 evo-carter getuned door MV-tuning -for race met giannelli rs demper-21 mm dell carb-toppeformance krukas-topperformance-cdi-topperformance membraan- polini vario-polini evo 2g koppeling- polini v-snaar, mallossi powerfilter, mallossi 21 mm recht spruitstuk-MVT toerenteller/temp.meter
 
misschien de nieuwe Hebo 70 Alu? die schijnt ook wel vet te zijn
smile.gif


Greetz
 
Volgens zijn signature is zijn carter getuned, en wordt de overstap naar een andere cilinder sowieso wat problematischer...

Ik snap de probleemstelling eerlijk gezegd ook niet...

Greetz.
 
Wil je men Power One Racing niet kopen
rolleyes.gif
daardoor zal ie wel langzaam lopen
biggrin.gif
biggrin.gif


En Hebo_NRG begrenzers rulen heb ik nog verse ervaringen mee
biggrin.gif


Naaie die gasten !!!
 
als je last van politie heb moet je een goeie elektronische begrenzer in je scooter zetten....ik heb er zelf ook geen....politie intreseert mij echt geen ene zak ze zullen me echt van me scooter af moeten snokken willen ze mij pakken (dit is dus ook al een paar keer gebeurd
biggrin.gif
biggrin.gif
)......maar ja....ik hoef geen begrenzer ik geen zomaar ff een tip voor iemand die last van politie heeft oke?
 
hier stikt het ook van de politie en dan ga ik echt geen geld in me scooter steken om hem langzamer te laten rijden hoor....koop gewoon een fatsoendelijke begrenzer ofzo......en als je wat minder wil opvallen (minder toeren wil maken) tja koop dan inderdaad gewoon een metal ofzo....
 
daar had ik al naar gekenen....maar als ie nou last van de poltie heb moet ie toch gewoon een begrenzer kopen of ligt het aan mij???
 
Nee, dat werkt niet, aangezien zijn powerband extreem smal en stijl zal zijn... Extreem moeilijk om een stap te vinden tussen "dood" en "vlammen"... Er zal geen middenweg te vinden zijn tussen "argwaan" en "inleveren wegens te hoog vermogen"...

Greetz.
 
de dr is 71cc en sluit niet geod aan op een voor evo getuned karter.
een begrenzer werkt niet.
Met een metal of spl maak je nog steeds herrie en ben je nog steeds je scooter kwijt als je op de bank moet. Minder Fun en net zo genaaid dus. Geld ook voor andere setups, bijna alles brengt je boven de 80 km/h.

tip: koop een RS-DEMPER
 
Back
Top