Wat Zal Het Worden

slidervsstunt

MinaRally
Hi,

Na een aantal maanden van sparen heb ik dus een redelijk bedrag gespaard mijn bedoeling was om mijn scoot over te laten spuiten in lichtblauwparelmoer en zilverparelmoer en het pk gehalte omhoog te krikken met oa

Airsal t6 (evt een tunebeurt)
Multivar,Deltaclutch,Kevlar Belt
Fabrizi uitlaat Hebo krukas
21 mm carb en de kleine dingetjes....

een aantal van deze onder delen heb ik al thuis...

Maar nu komt het vervelende :| ik had vanmiddag de deurwaarder aan de deur staan :?
Het schijnt dat ik een bekeuring niet heb betaalt... ik wist wel dat ik toendertijd een bekeuring heb gehad maar ik d8 dat ze um vergeten waren0? ik heb verder nooit bij MIJ thuis een acceptgiro gehad..

Nou weet ik wel hoe het zit Me ouders zijn ong 1 jaar terug gescheiden en het contact tussen mij en me vader is niet meer de beste en aangezien alle post naar mijn vaders adres ging denk ik dus dat me vader elke keer de acceptgiros heeft gehad en niet heeft willen geven om me zo ff lekker te naaien oid...

Maar goed ik moet dus 226,09 euro betalen aan die mongolen :mad:
en dat heeft een redelijke invloed gehad op mijn spaarbankje...

Dus nu heb ik de keus

Of de kappen laten spuiten of de scoot met de onderdelen te voorzien (let wel een aantal onderdelen heb ik al)..

Ik hoor het wel

Grtz Marco
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hilly
sjonge jonge. kan je zelf geen keuzes maken ofzo. doe gewoon wat JIJ WIL

sjonge jonge wat zeur je :| ik wil gewoon weten wat een ander in een sitiuatie als dit zou doen aangezien ik zelf heel sterk twijfel
 
tja...
- als je het voor onderdelen gebruikt vlam je gewoon zo hard dat niemand t toch kan zien hoe ie eruit ziet
- als je alleen voor de looks gaat rij je nog langzaam maar daardoor kan iedereen em wel beter zien

8P
 
al zijn uw kappen immens lelijk, uw uiterlijk is alleen maar voor als ge stil staat maar de power is voor uzelf eh hehe => GO 4 the parts and fly ;)
 
Ik persoonlijk zou voor onderdelen gaan.

Als hij zo mooi uitziet jatten ze hem ook weer sneller...

En een vette setup vin ik persoonlijk vetter dan een mooie scoot
 
Ik ben het met Hilly eens. Niemand kan deze beslssing voor je nemen. Ik zou het er niet bij laten zitten en gewoon met het hele verhaal naar het politieburo gaan. Desnoods samen met je ma en de situatie uitleggen.
Wijzen ze je gewoon af zou ik breekijzer o.i.d. inschakelen en dan gewoon de 1ste boete betalen en niet meer. Het kost je even wat tijd, maar geeft wel een voldaan gevoel. Jij kan er niets aandoen dat die boete niet betaald is, je bent gewoonweg genaaid. Doe daar wat aan ipv nutteloos moeilijk te doen.
Problemen pak je bij de bron aan en niet bij het staartje. Suc6 ermee.
 
Ik zou die 200 pleuro;s persoonlijk bij mun pa gaan halen , dat weet ik wel
maar dat terzijde , zou k voor de onderdelen gaan...
Wrom ? is persoonlijk , looks boeie me niet (van een scoot dan , ik heb et niet over mezelf ;)
 
Euhm... tussenweg zoeken? Goedkoop laten spuiten (maar wel leuke kleur) zodat je kappen er netjes uitzien en een paar snellere onderdelen?
 
Mijn conclusie:

Neem contact met de officier van justitie en laat die zaak opnieuw voorkomen!

doe je verhaal in de rechtzaal kijken wat er van komt, gewoon netjes blijven, ik denk dat 100 euro boete moet lukken (ligt eraan waarvoor natuurlijk) maar ik denk dat er heel wat af gaat.

Michel
 
ik persoonlijk zou voor snelle spullen gaan want tijdens het sleutelen wil jeje kappen nog wel een een fikse beschadeging bezorgen dus gewoon onderdele doen en daarna sparen voor paint job :D
 
Back
Top