This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

Toen ik op mn brommer weg wou was ik de sleutel kwijt, tijdje lopen zoeken en er achter komen dat ik ze gewoon in mn hand heb 8P

bij mn nsr veel moeite gedaan om het prolink blokje eronder weg te halen (met de bedoeling hem er omgekeerd inzetten zodat hij is opgehoogd) en hem dan weer op de normale manier monteren :S al het werk voor niks

brommer proberen te starten terwijl je je sleutel nog niet heb omgedraaid 8P


wat ook zeer kut is, was met mn nsr.. wegrijden terwijl je vergeet dat je schijfremslot er nog om zit |(
 
mijn n00b actie bezinetank leeg laten lopen. en dan de bezine in een de olie tank gooien en gaan afvragen waarom die zo snel vol is als de bezine tank leeg is
 
oe, nog 1 van mij.. ook bij de benzinepomp

gooide tijdens het tanken mn sleutels in mn buddy, en de buddy ook gewoon dichtgooien natuurlijk 8P ik naar binnen, betalen en buiten maar afvragen waar je je sleutels heb gelaten, en je scooter natuurlijk ook nog op stuurslot hebben staan

uiteindelijk heb ik bij de pomp wat schroefendraaiers gevraagd en daarmee heb ik mn slot gemold.. jammer dan :S
 
Kei Hard Een Berm in rijden met gevolg en jump van 2 meter al was het niet hoger ik kon em nog maar net houden

Zich afvragen waarom scooter niet start ( benzine op teller was kapot)

Zich afvragen waarom scooter veel toeren maakt maar niet vooruit komt V-Snaar vergeten.
 
Van een heuveltje afcrossen met quad, en vergeten dat hangslot er onder uitsteekt (ik wikkel dat ding om me bullbar), en beneden dat heuveltje was een goot, waar dat slot in bleef haken..
*boem**krak* *auw* Natuurlijkw eer in t donker, zodat ik in de eerste instantie niet wist wat er nou was
Schade: Plastic van slot afgebroken, verder nix.. (en een gedeukt ego)

Je sleutels zoeken terwijl ze nog in t contact zitten is ook leuk.

Met een vriend beneden een dijk crossen, omdat hij dacht dat er een fietspad was.. Liep t dood. Ik gaste mn quad zo de dijk weer op.. Vriend had er meer moeite mee met zn std Senda drd.. moesten we dat lompe kutding de dijk op duwen

Vergeten da tje benzine op is, en dan je scootmobiel met Poegblok net zo lang aanrennen tot je bijna een hartaanval krijgt is ook leuk :|
 
niet van vroeger maar van 2uur geleden bij een maat

hij zou zijn mc3 wel ff ontgrenzen enz.

leuk en aardig maar een scooter start helaas niet met zuigerstop erin!!

ps:hijs ook forummember maar dan word hij boos
 
Hehe, ik heb ook een paar kleine dingen

Met slot om je achterwiel wegrijden

Krukasmoer van vario niet aandraaien en vrolijk naar school rijden.

Met een slappe achterband blijven rijden, en maar denken waarom je niet boven de 70 uit komt.

Kicken zonder contact aan te zetten.

Kicken zonder bougiedop (na 3x kijk je dan toch richting bougie )

Gisteren een vriend van mij:
We hadden bij z'n Zip z'n rollers vervangen met zuigerstop. Zegt ie ''Ja, hij is klaar, start hem maar''. Ik okee, bz tok.... uhh zuigerstop? Hij zo, oh ja vergeten... :|

Jongen hier uit de buurt:
Mijn Aerox loopt 100 op de teller, das 100 echt. Met Gianelli GSP, verder standaard 8P. Die kerel zei ook dat z'n vorige scooter (Phantom AC) 105 op de teller ging, met 50snel (Welke weet ie niet) Speedcontrol en Nardo. En volgens hem was 105 op een Phantom teller 110 echt! 8P
 
SCooter op standaard zetten en dan lekker volgas kijken hoeveel herrie die maakt

PANG vonken uit me carterkap

drukveer ontpoft (letterlijk, v-snaar in 1000 stukken) achter wiel geblokkeerd en stond 10 km van huis :S

Owja en me motor WAs KOUD .......gelijk starten en volgas

hahah dag dag
 
bougie dop die er af vliegt onder het rijden en maar denken dat je scoot is vastgelopen

bij een vriend sleutel in de buddy en maar zeggen ik ben hem kwijt dacht ik echt8P

en jongen die ik nie kenden een mina uitlaat verkopen en zegen dat die op susuki past ueeehhhhmmm lekker dom van mij :?
 
uhmm....

-owja 1e avond dak me brommer had naar vriend rijden, ding ineens stotteren weet ik veel wat allemaal. Daar halfjankend met 30 aankomen te rijden, paar vrienden dr bij gehaald, zitten zoeken,>>>benzine op

-sproeier niet durfen checken omdat ik dacht dat het uren werk was:?
-net als de rest altijd mensen gelooven als ze zeggen 150 te gaan:|
(tegen woordig ruzie met mensen als ik hun snelheid niej wil geloven en dat dus zei pissed worden)

vorige week geleden nog 1 tj
-benzine slang lostrekken en lading euro 98 in je oog krijgen **auwwww**

En nog te veel om op te noemen.


lolz
 
Uitlaat verwisselen (c16 -> c20) terwijl er Plisie bij de buren waren
Nog nooit met NRG gepakt overigens :+

voor huis op de oprit btw
 
de dealer zet je scooter op de stoep, kom je uit school ff kijken hoe dat werkt.

scooter meteen verzuipen omdat je denkt de choke een half uur in te moeten houden.

wil je je buddy open doen..maat opbellen van Goh, hoe werkt dat