This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

Mja:
* Zuiger verkeerd om in malossi Giet 70cc
* circlippie in carter laten springen
* autochoke verneuken en dan naar dealer lopen dat cilinder is vastgelopen
* staan kicken en schelden terwijl het contact uit staat...
* leovinci handmade Z mega vet vinden...
 
70cc kop op een 50cc schroeven omdat ik kwaad was en niet nadacht en dan denken waarom trekt hij niet goed op ????????????????????
 
Scooter stotterde ik dat ding op de zijstandaard gezet terwijl die loopt.. Ff dop erop drukken *bzzzzzzzzzz* AUW 8P

Verder dik vlammen met nrx/speedcontrol/2g
 
Originally posted by Mol
Ik ben nog n00b, dus iedereen die mij lompe acties heeft zien doen.. Vertel dat dan maar!

Ik zag laatst nog een aktie, en toen dacht ik echt, sjesus wat een noob. Iets met gas geven en daarna een ingedeukte auto :L
 
in startperiode:
toen nog aan pech sleutelde enzo: ik dacht dat cil. zuiger heette, en zuiger cil. :S

mn iegen helemaal de tering kicken terwijl t contact uitstaat.

en mn brommer viel een keer uit toen k aant rijden was. ik helemaal pissed. helemaal uit elkaar gehaald en toen bleek gewoon dat de benzine op was!!
dat was echt DE n00b actie van mn lever!!
k zal vast nog wel meer n00b dingen hebben gedaan, maar kan ff nie herinneren.
 
Originally posted by Mol
Ga door, hier wachte ik op!!

En dan als een mogool in slow motion proberen tegen te houden. En dan gaan lachen terwijl de eigenaar zwaar out aan het gaan is . Die normaal heel nuchter is maar het toch wel effe jammer vond.
 
Jammer dat je er niet bij was GP en nu verteld hoe ik het jou vertelde.. Ik wil reacties van ooggetuigen
 
Originally posted by Mol
Jammer dat je er niet bij was GP en nu verteld hoe ik het jou vertelde.. Ik wil reacties van ooggetuigen

Was wel kut dat ik er niet bij was kut werk :|. Wel leuke was toen je nrg naaide op de bank dat je gewoon wou gaan kicken terwijl iedereen zei van niet
 
t enigste wat er was, dat k een ringetje bij me citta verkeerd om erop heb gezet.. verder is er nooit iets raars gebeurt, k wist altijd al wat er moest gebeuren enzow..

en k krijg me citta nie goed afgesteld, maarja dat ligt aan t blok..:|
 
net standaard cilinder erop gezet, alleen vergeten om te kijken of mijn pijltje van mijn zuiger wel naar beneden wees...

op goed geluk hopen maar