This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

Je de tering staan te rukken aan je frame en carter, vloeken, tot schoppen aan toe.. en er dan achter komen dat je schokdemper nog vast zit :L Had geen goede dag gister
 
Cipher said:
Je de tering staan te rukken aan je frame en carter, vloeken, tot schoppen aan toe.. en er dan achter komen dat je schokdemper nog vast zit :L Had geen goede dag gister

Whahahaha en dat nog met dat mooie weer :*:*
 
nu net op de skates op de scooter(we waren wezen skaten)en dan een ''autowheely''maken en dan gewoon een meter of 500 met de scooter op 1 wiel met je skates ernaast:L:L:L
 
Noobactie die me altijd is bijgebleven, denk er iedere keer nog aan al haal ik een carterkap los

Denken als ik me carterdeksel eraf haalde dat de olie eruit stroomde :X

Dus met sierboutjes erin doen 1 voor 1 loshalen en met een koleregang er weer in draaien |(
 
moet je ook wel het hele verhaal vertellen he achterlijke,
ik zag jouw handje naar het contact gaan en voordat ik het doorhad had jij hem al aangekickt
aarz :|
had ik btw al verteld in dit topic
 
hahahahahahahahahahahah LOL ik dacht eerst ook dat er olie in zat!!!
toen wel los gedraaid en et was helemaal droog
maarja, wat wil je na een puchmaxi tijdperk en een oliedop achterop je carter
 
RobinL said:
een uurtje geleden proberen wheelie te maken op pizza brommer en dan vol met je box op straat komen en 2 keer zo hard weer voorover klappen, maar nog wel stoer blijven kijken natuurlijk *D
En gewoon de pizza´s bezorgen
 
een half jaar nadat je je scooter hebt laten staan erachter komen dat je vacuumslang niet een soort overloopslangetje is maar in je carb moet :|
en gister ook nog ff, subframepje op school gemaakt en erachter komen dat het ding te breed is en niet tussen je carterophanging past :X
 
op een dag naar school rijden, scooter komt niet vooruit...en dan denken, ach, daar kijk ik overmorgen even naar, dan heb toch vrij....en dan tot de conclusie komen dat je twee dagen met een lege band hebt gereden

even met de scooter naar de stad,scooter stallen...en vervolgens je sleutels vergeten vant kettingslot te halen....

diverse keren zonder benzine komen te staan...

vroeger vond ik het altijd tof om zonder kappen door het dorp te knallen met een std scooter...dan was je stoer weetjewel...
 
ik had vandaag nog
gaskabel maken van een vriend van mij op ze tomos.
ik heel vrolijk kabeltje aansluiten alles. ging het handvat er niet helemaal op
ik zitte hamere als een gek, terwijl het handvat al tege het stuur aan zat Achtpee!
ik dus iets verder doenn...weer de hamer gepakt :W en hatseflats.
stomme tomosjes ook
 

idem hier
alleen was dat bier bij mij goed aangekomen, naderhand de lege flesjes terug in buddy gekieperd. volgende middag doe ik mn buddy open, komt me zo'n bierwalm tegemoet waar je spontaan weer zat van zou worden de geur is er nu nog altijd niet tegoei uit (3 maanden geleden gebeurd). mn handschoenen lagen er toen in, die ruiken ook nog altijd naar kriek