This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

1. denken dat technigas de beste uitlaat was

2. Ik had nog nooit van bougiestop en koppelingsleutel gehoord en wist nie hoe ik ze los kreeg :S

3. met me ouwe kymco djy50 hard met de voorrem remmen ( waardoor dat kutding blokeerde en ik ** hard pleurde )

4. denken dat me carb me oliepomp was !
 
elektrisch starten zonder cillinder met zuiger er nog aan, gevolg, allemaal stukken metaal in blok, daarna uitgespoeld met water waardoor krukas en lagers werden verkracht
 
mmh, ik kon mijn gasnaald niet in mijn carb krijgen, toen maar ff met de hamer erbij, nooit gelet op de manier dat ie er in moest...
 
Alarm die afgaat en sleutels maar niet kunnen vinden. Naar huis gelopen (30 min) om reserve sleutes te halen en dan voorzichtig de buddy open te maken.

Kom ik daar buddy leeg, liggen me sleutels gewoon in me helm waar ik ze altijd doe 8P.
 
Twan said:
Niets stoms aan, bleef je rug tenminste wat schoon.
mjah, kvind een motorkit spatbordje mooier of een 40 cm opdienblad onderaan je scoot :L mjah, op aerox heb je sowieso al minder last van vuile rug aangezien je kont ( van de scoot 8P )behoorlijk achter je zit
 
nadat ik mijn varioring eruit had gehaald, mijn scooter gestart met slot op achterwiel, ik geef een flinke dot gas, zo mijn hele slot in mijn wiel gedraaid :S
 
ik dacht altijd dat zo'n gas potje op je schokdemper een carb. was en hoe groter de diameter van het potje hoe dikkere carb. je had
 
Voor het eerst mn vario er uit hale en dan gewoon die hele achterste starterstandwiel gebeure ermee uit "rukken", met het gevolg dat die héle kleine veertjes in het rond sprongen Was wel weer ff pielen om t trug te krijge...8P
 
zo goedkoop mogelijk 'hard' gaan.....

met een molossie 70 cc
en een gianallie

reed ik dus toch wel ff 110 digitaal


malossi 70 cc sport vastperen terwijl je de straat nog niet uit bent...
varios niet vast draaien (meerdere malen gebeurd)
kicken met zuigerstop

ENZ ENZ ENZ
 
kleine rollen in een vario doen waar grote in moeten (gevolg vario naar de maan :S weet iemandof dat nog te fixen is want ik heb hem nog steeds

 
blackroxrenkum said:
kleine rollen in een vario doen waar grote in moeten (gevolg vario naar de maan :S weet iemandof dat nog te fixen is want ik heb hem nog steeds


Ik heb zoiets ook gedaan (jaja, ik weet dat het niet hoort) maar ging gewoon goed hoor
Laat eens pica van vario zien dan?
 
Speedmaniac said:
tjah carterboutjes dol draaien ine je blok enne tjah meer eigenlijk niet....

iemand trouwens oplossing daarvoor (a)


Helykorrels < k' weet niet of ik het goed type ) erin laten zetten of nieuw schroefdraad laten tappen
 
vario zat achter en koppeling zat voor...
cilinder noemde ik blok...

voor de rest valt het wel mee...
ben vanaf mijn 12e tot me 16e bezig geweest met puchjes dus ik had al een basis voor scooters