Alfredo Rally!
Aprilia rally ac 50
let me now...
Alfredo Rally! said:ok volgende probleem vanmiddag lekker gereden..
maar ik stond voort stoplicht viel die in stationair uit... dus ik proberen weer aan te kikken hoor dat hij compressie maakt slaat niet aan wil 2e keer trappen compleet vast... ik op mn werk alles los ook de vent op de ontstekking hah is ie weer los wilk weer aantrappen slaatie vast... nadat hij wilde aanspringen... ik carterkap eraf ik aan de krukasdraaien met een sleutel 17 maar compleet geen beweging in te krijgen!!.. ik denk dat mijn ontsteking op de een of andere manier blokkeerd...
heeft iemand hier een andere theorie over??
Frank B. said:ik had laatst hetzelfde probleem, toen was de drijfstang vast gaan zitten tussen de krukaswangen. te weinig smering, mijn cilinder was wel nog in orde.
Frank B. said:ik had laatst hetzelfde probleem, toen was de drijfstang vast gaan zitten tussen de krukaswangen. te weinig smering, mijn cilinder was wel nog in orde.
melf #50 said:een carter hoef je niet te kotteren , alleen bij bepaalde cilinders.
deze 3 krukassen zou ik geen 1 van nemen ,neem een Doppler of Powerone , Rito , dan heb je goed spul.
Alfredo Rally! said:goed ik heb besloten de doppler s1r te nemen
en een tecnigas TEK chroom alleen
question welke 50cc cilinder zal het goed doen?
ik heb nu de standaard membraam erin maar ik heb ook nog een hebo racing membraam liggen met 2 kleppen ip.v. 4.?
word dus een straat setup lowbudget graag advies hiervoor...
ps. lowbudget dus kom niet met mhr, evolution of iets dergelijks...
Speed*BasZ said:alstublieft, geen technigas TEK!!!!
melf #50 said:niet op een 50cc setup , wel op std cilinder , maar wat is er verder mis met een TEK ?
unkie said:hij is lelijk
unkie said:Nou ik vind een Reverse, of een Arrow Extreme toch heel wat mooier, en de prestaties liggen ook een stuk hoger.. Op het internet is de reverse of arrow van 2004 al te vinden voor 120 euro..
NIEUW!!