Wat vinden jullie een goede setup voor een aprilia rally?

Advertisement - register to remove this

20 cc XSH getuned
0,3 MM DellÓrto carb
Yasuni C92835
Tecnigas binnenrotor

.....


wat een onzin topic!
- wat is je budget?
- wat wil je bereiken?
- wat ligt er momenteel onder?
 
Alfredo Rally! said:
Leuke straat setup

momenteel:

Tnt 50cc
Sito plus
standaard 12 mm dell ortho
3.7 gram

mag wel wat sneller
word een straat setup...


70cc Polini (niet de corsa!) of DR70 oid
Gianelli shot
17,5mm Dell'orto carburateur
carbon membraanplaten (polini,malossi , stage6 oid)
Hebo variateur set (is incl drukveer)
en langere overbrenging , dit omdat rally ac een erg korte overbrenging heeft.
 
70 giet (DR, polini of wat dan ook)
gianelli shot/ yasuni R
19 mm carb
andere vario (mallosi ofzo)
en voor de zekerheid ander asje nemen (je oude as houd t mischien niet, c-3 lagers zijn goed)

dit zal aardig wat koppel geven en een wat hogere topsnelheid
 
mhr speed cil.
hpi binnen rotor
dpr uitlaat :)
27 mm mikuni vlakschuif (2slide)
doppler asje pen 12.
wigje.
subframe.
overrange erin.
13/44 vertanding.

tjah kan zoveel, wat je zelf wil denks :p :winner:
 
melf #50 said:
70cc Polini (niet de corsa!) of DR70 oid
Gianelli shot
17,5mm Dell'orto carburateur
carbon membraanplaten (polini,malossi , stage6 oid)
Hebo variateur set (is incl drukveer)
en langere overbrenging , dit omdat rally ac een erg korte overbrenging heeft.

@melf
waarom niet de corsa dan?
 
wipkip said:
70 cc airsal T6 (afgewerkt)
Yasuni R
17,5 MM Dell'Ortho
Malossi DeltaClutch
Malosso Multivar

Dat zou wel leuk moeten lopen :)

Yasuni R op een airsal T6 :? , dat gaat inhouden als een motherfucker..


Ik zou op die rally gewoon een 70DR, Shot, 19mm, mulivar, delta clutch en net als Melf zegt een langere vertanding ( een std rox vertanding voldoet )
 
vinnie4501 said:
@melf
waarom niet de corsa dan?


de gewone versie heeft een lagere timing , dit wil zeggen dat ie op lager toeren oppakt , de corsa is wat hoogtoeriger , zo behoud je een goeie trekkracht en toch een leuk snelheid , maar wel een andere overbrenging erin zetten dus.
 
50 snel bestaat niet , je hebt 50cc en meer niet , de ene cilinder is wat slomer dan de andere...

maar als je 50cc wilt rijden kun je het beste gewoon dit cilindertje houden , of je moet al een evo of mhr setup gaan beginnen maar dan ben je verder heen..


zoiets kun je dan doen :

uitlaat Bidalot S2 , Yasuni R , Samba50cc , TecnigasTG2 (70)
andere vario , Polini, Hebo , Malossi
17,5mm Dellorto carburateur
 
ok volgende probleem vanmiddag lekker gereden..
maar ik stond voort stoplicht viel die in stationair uit... dus ik proberen weer aan te kikken hoor dat hij compressie maakt slaat niet aan wil 2e keer trappen compleet vast... ik op mn werk alles los ook de vent op de ontstekking hah is ie weer los wilk weer aantrappen slaatie vast... nadat hij wilde aanspringen... ik carterkap eraf ik aan de krukasdraaien met een sleutel 17 maar compleet geen beweging in te krijgen!!.. ik denk dat mijn ontsteking op de een of andere manier blokkeerd...

heeft iemand hier een andere theorie over??
 
vrij vertaald , er is iets vastgelopen in het blok ;)

naja , pak de ontsteking gewoon eens los , maar ik denk niet dat je het daar gaat vinden , denk eerder dat of je cilinder of je krukas kapot is nu
 
Back
Top