Wat vinden jullie van een Kymco DJ 50 ?

kajotan

Well-Known Member
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en wou gelijk even wat vragen. Ik heb gisteren een Kymco DJ 50 gekocht van 4 jaar oud. Hij is orgineel (loopt ong 60, wel vrij hard voor orgineel?) en van een meisje geweest die hem gebruikte om naar haar werk te rijden en weer terug. Hij ziet er goed uit (donkerblauw). Ik kan hem aanstaande woensdag ophalen en heb er 375 euro voor betaalt. De man heeft hem nagekeken (had een hele schuur met onderdelen enzo, hij heeft er wel verstand van) en als er wat mee is kan ik bij hem terug komen.

Wat vinden jullie van deze scooter (dus een Kymco DJ 50 van 4 jaar oud)?
Is 60 km/uur niet wat hard voor orgineel? Ik heb wel eens gehoord dat scooters altijd harder lopen dan orginele puchjes bijv.?
Zijn de onderdelen goed te krijgen bij fietsenmakers, en zijn deze duur?

Alvast bedankt voor de reacties, groetjes Kajotan
 
Advertisement - register to remove this

die 2 tankjes zitten onder het zadel. ik gooi 1 op 40 in de benzine tank want het olie pompje werkt niet meer (hebben ze afgesloten).

ik vroeg me af of ik de olie in het blok kan verversen.

er zit zag ik vandaag een grote, dacht blauwe, luchtfilter op. Hier zit geen kap overheen ofzo. Dat de filter zo opvalt lijkt me ook niet orgineel zeg maar, groot blauw ding. Het is geen powerfilter. weten jullie wat?

post morgen wel foto's
 
Volgens de eigenaar is het GEEN powerfilter, en waarom zou je een luchtfilter over spuiten? Horen er geen kappen over het luchtfilter / carb te zitten?

Hoe kan ik een foto posten?


Edit: Toen ik de scooter had opgehaald afgelopen woensdag starte hij prima electrisch. Donderdag probeerde ik hem te starten maar hoorde ik een soort gegil/gejoel, heel eventjes hoorde je dat hij probeerde de starten, en soms sloeg hij ook aan. En daarna stopte dat startgeluid zeg maar en ging het weer gillen/joelen. Nu gebeurd er niks meer als ik op Start druk, ook de meters van Benzinetank enzo gaan heel zachtjes en maar een klein beetje naar boven zeg maar. Kan het zo opeens zijn dat Accu kapot is of niet bij laat?

Ook is mijn uitlaat niet meer goed, ik wil graag een nieuwe ORGINELE uitlaat kopen. Weet iemand waar dat kan, en hoeduur het ongeveer is?

Bedankt!
 
Last edited:
Hoi
Ik heb een vraag. Ik heb een kymco dj 50 uit 2005 ik heb er een 70cc cilinder onder liggen maar hij rijdt nog slechter dan met de 50cc heeft iemand enig idee waar aan dat kan liggen. Heb ook al gespeeld met de sproeier.
 
Back
Top