This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat vind je van het nieuwe forum?

Wat vind je van het nieuwe forum

• Ik vind het niks

Votes: 7 11.9%
  • Welk nieuw forum?

Votes: 1 1.7%
  • Het is traag

Votes: 0 0.0%
  • Het is stukken beter

Votes: 33 55.9%
  • Het is SNEL

Votes: 6 10.2%
  • Het is ok, maar ik wil meer smilies

Votes: 12 20.3%

• Total voters
    59
[Ik ben het ook eens met Bart en Ray. Wat een _veel_te_grote_berg mogelijkheden! En al die klote smileys, die dingen zijn een week leuk, daarna worden ze alleen nog maar gebruikt door de newbies, met als gevolg een berg irritaties....

Al met al geen verbetering, maar een verschuiving van inhoud naar layout zoals Bart al zei..

/me wil oude forum terug, of minder opties! Trouwens Freeze, ik kan mijn profiel niet wijzigen, ik krijg een of andere vage foutmelding.....Kun jij me misschien helpen?

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het ook ontzettende rommelig, om eerlijk te zijn...

Er wordt zo onderhand meer aandacht besteed aan de layout van een reply, dan de daadwerkelijke inhoud ervan...

Greetz.

Komt door die ongelooflijk irritante signatures van 8 regels.

Tjongejonge

Even concreet, ik heb ff zitten checken vandaag en gisteravond voor het eerst sinds vrijdagavond (geen tijd, new shorty ) en ik heb geen enkel boeiend of grappig topic gezien, alleen maar replies als:

:W :! 0? :| |( :? 8) :| 0? :W :# }) {! | :-: :R :z *D :Z 8P :+ :* :! }:O ;( :7 9||6 :love: ] :-: | {!

Pfffffffffffffffff........................

Last edited:
Hij heeft wel gelijk, ik gebruik dus helemaal geen smilies meer, omdat ik er helemaal gek van wordt...

VDM; zorry, signature staat automatisch aan, had ik ff niet door, zal wel komen door de 1001 (waarvan 990 nutteloze) nieuwe opties en onduidelijkheden op dit forum...

Greetz.

Yup, er zijn wel veel opties, waaronder een paar die je nutteloos kan noemen, maar die kan je ook gewoon niet gebruiken. Dit forum vind ik wel een stap vooruit iig, vooral omdat je niet steeds je w8woord moet intypen als je ff weg bent geweest.

Het is wel een stuk rommeliger, maar misschien kan ik nog wat aanpassen/eruit slopen als het mag van opperhoofd vrieskist .

Ik zal wel binnekort report post to modereter eruit slopen + ip logged, dat kan ik toch wel ergens anders tjekken.

Nog meer ideeen?

En vdm, als ik vast ip adres kan ik je anders wel admin login geven op me testforum

En ook dat onder ieder naam staat hoeveel post ie heeft en waar ie woont enzo, dat kan ook zo weg.

En het copyright aan de onderkant

En in die oranje balk staat ook alleen maar bullshit, dus die kan weg of leeg gemaakt.

Originally posted by Freezerator
Ik zal wel binnekort report post to modereter eruit slopen

NEE, erop laten
Kan je lekker klikken als er een of andere newbie irri zit te doen

Greetz

uhhm

Originally posted by VDM
Dit forum vind ik wel een stap vooruit iig, vooral omdat je niet steeds je w8woord moet intypen als je ff weg bent geweest.
.

uhh, dit kon je voorheen ook heel simpel instellen in je browser zodat je je password ook niet opnieuw hoefde in te typen bij 't oude forum...

voorderest gaat 't forum wel, ik vond oude beter en idd ik heb nog geen topic gevonden die ik eg kewl vind. op 't oude forum waren dit er heel veel, hoe dit komt.. "i dunno!"