wat kan mijn krukas aan?

welke cilinder zou jij kiezen voor een minarelli horzontaal, met std krukas+lagers

• polini 70 gietijzer

Votes: 7 9.0%
  • malossi sport

Votes: 3 3.8%
  • polini 50cc snel

• malossi 50cc snel

• DR 70

Votes: 32 41.0%
  • Topracing 70cc

Votes: 1 1.3%
  • polini 70cc alu

• malossi MHR

Votes: 7 9.0%
  • top preformance 70cc

Votes: 6 7.7%
  • gilardoni evo

Votes: 13 16.7%

• Total voters
    78
  • Poll closed .
Die krukas heeft niet zoveel te lijden onder het vermogen van een 70cc. Waar een krukas wel onder lijdt is het toerental. ik heb zelf de ervaring dat de standaard krukas van mina eigenlijk al te slecht is voor een standaard cilinder.

Ook al neem jij een dr70 oid, na een 2000km oid loopt alles toch wel in de soep [als het niet eerder is].

voor de rest is de gilardoni een zeer leuke cilinder, is erg slijtvast en heeft nette nicasil. of het een toerenblazer is hangt er maar net vanaf wat voor uitlaat je gebruikt. icm yasuni r is het een takke cilinder, maar zet je er een c16 op gaat ie zich pas echt thuisvoelen [wel metd e nodige toertjes].

Dude die ik ken via school heeft, hetzij op een WWW, twee keer een kapotte drijfstang gehad met corsa70cc en technigas.

Tjah, ik denk er 't mijne van, 70cc op std. mina as. Maar moet wel zeggen datk het zelf nooit heb geprobeerd. Weet wel dat mijn aerox 2 maanden na de verkoop, na 16000 kilometer met hebo uitlaat en vario vast liep --> ook krukas.

Back