Wat kan ik nou technisch aan mijn Ditech veranderen?

nou jongens mischien is voor jullie (nu) 95 en kneusjes snelheid maar goed... Ik rij er lekker mee en daar gaat het toch om; hij trekt goed en dat dan als puur natuur. En over dat je m niet kan opvoeren; duz wel he want hij rijd 95 voor de wet is dat opvoeren. Maar als jullie opvoeren noemen dat je boven zijn werkelijke vermogen gaat zitten... ja, dan leg ik't af ja.
Maar kunnen die busjes wel gewoon uit die uitlaat?
 
En kan iemand mij een tip geven hoe ik een stroom voorziening in mijn di kan plaatsen voor geluid's aperatuur??? op de gewone accu gaat niet want dat kost te veel vermogen en dat kan niet want er zit geen kicker op duz sta je vet kut als hij niet meer start he
 
Oer die stroomvoorziening voor een ditech je zou kunnen proberen om een 2de accu in serie erbij te plaatsen en deze eens in de zoveel tijd opladen.
Over dat gezeik van topsnelheden erger ik me ook altijd de tyfus ga of op een test bank of koop gewoon een goede teller zo een digi fietsteller is al een stuk beter als je hem goed afstelt heb ik ook gedaan.
en die ditech tellers kloppen in mijn ogen voor geen fuc k dat heb ik dan gezien bij oudere ditechs weet niet hoe het bij de nieuwe is.
ik heb zelf nog het oude model mh met de afwijkende teller die heb ik er ook meteen uitgehaald en een goede digi erop gebouwd.
maar die gast met die ditech zei dat ie 110 reed ik reed toen op max (je kent het wel windje mee lange rechte weg dus niet echt eerlijke top) 97 normaal weer ongeveer 90 we gingen sporten ik klokte hem op net over de 80.
zelfde op andere site`s gewoon eerlijk zijn over top ik heb eerst ook begrensd een top van 35 gehad
:( en ik rij zelf vaak zat op een puch die 60 gaat gewoon eerlijk zijn over top
 
Originally posted by MightyNighty
nou jongens mischien is voor jullie (nu) 95 en kneusjes snelheid maar goed... Ik rij er lekker mee en daar gaat het toch om; hij trekt goed en dat dan als puur natuur. En over dat je m niet kan opvoeren; duz wel he want hij rijd 95 voor de wet is dat opvoeren. Maar als jullie opvoeren noemen dat je boven zijn werkelijke vermogen gaat zitten... ja, dan leg ik't af ja.
Maar kunnen die busjes wel gewoon uit die uitlaat?

Jongen 95 is zwaar overdreven en stelt niks voor. Begrensd rijdt dat ding al 60 - 65 ofzo zegt genoeg over de afwijking denk ik.

Wij hebben het niet over opvoeren maar over 'tuning'. Een verschil waar jij nooit achter komt met je ditech.
 
uhm ik denk dat ik het een beetje fout heb uitgelegd voor jou ik rij zelf op een motorhispania rx50 uit 2001 met een dell orto 21mm een k&n powerfilter een gilardoni 70cc en een yasuni uitlaat van een rs50 en dat verhaal gaat over een maat van me van zijn ditech.
Mij mh reed 35 digitaal :( die uitlaat was gewoon zwaar aso begrensd
nu weet ik me top nog niet ben ik nog mee bezig maar over die accu nog effe ik heb het net ogezocht als je hem in serie schakeld blijft de ampere lading gelijk en het voltage verschilt en bij een paralel schakeling wisselt de ampere lading en blijft het voltage constant dus moet je zelf effe kijken hoe je hem aan wilt sluiten
wat ik dus wou zeggen over die ditech dat er ook mensen zijn die meer lullen dan waar maken dat wou ik even vertellen dat je gewoon eerlijk moet zijn met wat je rijdt
 
Mee eens... Maar is hier ff nix aan opgevallen? Dit heeft eigenlijk helemaal nix meer te maken met het onderwerp he... En als ik zeg hij rijd 95 zeg ik er ook altijd achter; op de teller. Ik heb dus een "nieuw" model di weet je... Ik heb dus die teller top van 95 en bij een maat van mij met een runner sp ging hij ook 95/96 ik weet niet of die runner tellers ook zo afwijken...
 
Back
Top