oliepomp, wat kan weg en wat niet

huh ik snap het ff niet jij hebt het oliereservoir (en dus de sensor)laten zitten en tog afgeplakt? hij start tog gewoon elek als je hem erop laat zitten..
 
Dus je scooter start niet meer electrisch als je je oliereservoir eraf gooit? Nooit van gehoord...

Gewoon alles eraf flikkeren, en tandwiel vastzetten met LocTite of siliconenzooi... Lagerconstructie van tIM is ook leuk, maar niet iedereen kan dat maken...
 
argh hou is op met dat tIM :P

Is trouwens geen lager constructie...er zit nergens een lagertje meer als in jouw systeem hoor!

En dat van dat ie niet meer start heb ik ook nog nooit gehoord :?:?:?
 
Originally posted by Tim
argh hou is op met dat tIM :P

Is trouwens geen lager constructie...er zit nergens een lagertje meer als in jouw systeem hoor!


Hey Tim maby goed handeltje??? Mag je beginnen er 1 voor mij te maken 0? Vindt t echt een zwaar mooie oplossing :)

Btw.. Tuurlijk werkt dit beter en heeft het snaartje nu minder te verduren.. Maar stel je laat gewoon dat oliepomp plaatje zitten maar dan zonder plangetjes dan niet het alleen om het tandwieltje tegen te houden.. hier is niets mis mee toch??? Lijkt me niet?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dus je scooter start niet meer electrisch als je je oliereservoir eraf gooit? Nooit van gehoord...

Gewoon alles eraf flikkeren, en tandwiel vastzetten met LocTite of siliconenzooi... Lagerconstructie van tIM is ook leuk, maar niet iedereen kan dat maken...

Bij mij is het zo dat als m'n olielampje brand dan doet m'n elektrische start het niet. Dat is ws een soort beveiliging van pia zodat je niet zonder olie gaat rijden :rolleyes:

Ik had dus m'n olietank eraf gehaald en dat stekkertje dus losgehaald en toen deed m'n elektrische start het dus niet. Dus ik alles lopen nameten, maar alles leek OK. Toen deed ik dat stekkertje er weer in en de sensor hield ik omhoog zodat het lampje uitging en toen deed alles het weer.

Dit alles op een NRG...

Ik zou zeggen probeer het ff op je runner...
 
Originally posted by Thomas
Bij mij is het zo dat als m'n olielampje brand dan doet m'n elektrische start het niet. Dat is ws een soort beveiliging van pia zodat je niet zonder olie gaat rijden :rolleyes:

Ik had dus m'n olietank eraf gehaald en dat stekkertje dus losgehaald en toen deed m'n elektrische start het dus niet. Dus ik alles lopen nameten, maar alles leek OK. Toen deed ik dat stekkertje er weer in en de sensor hield ik omhoog zodat het lampje uitging en toen deed alles het weer.

Dit alles op een NRG...

Ik zou zeggen probeer het ff op je runner...


En als je je tank uithaalt en je soldeert die 2 draden die naar je sensor in je tank gaan dan kun je toch wel elektr starten?
 
het probleem is dat het niet alleen je elek start is die het niet meer doet.. heel je electronica is de weg kwijt dan (heb ik gehoord tenminste) aangezien ik er elke dag mee rij wil ik wel licht enzo op mijn scooter hebben.. ik denk dat de makkelijkste oplossing gewoon is oliepomp laten zitten maar nie aansluiten en het oliereservoir er gewoon inlaten en bv water ofzo erin doen of gaat dat niet, meet die sensor alleen een dikke vloeistof als olie..??:?
 
Originally posted by Thomas
Bij mij is het zo dat als m'n olielampje brand dan doet m'n elektrische start het niet. Dat is ws een soort beveiliging van pia zodat je niet zonder olie gaat rijden :rolleyes:

Ik had dus m'n olietank eraf gehaald en dat stekkertje dus losgehaald en toen deed m'n elektrische start het dus niet. Dus ik alles lopen nameten, maar alles leek OK. Toen deed ik dat stekkertje er weer in en de sensor hield ik omhoog zodat het lampje uitging en toen deed alles het weer.

Dit alles op een NRG...

Ik zou zeggen probeer het ff op je runner...

stekkertje slopen en alle kabeltjes doorverbinden :)
 
Dat van die electriciteit is echt superb*ll volgens mij... Zo doordacht zijn die dingen echt niet :S

Mark; je kabelboom is gewoon rot :W

En je verlichting doet het natuurlijk niet meer als je olietankniveau te laag is 8P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat van die electriciteit is echt superb*ll volgens mij... Zo doordacht zijn die dingen echt niet :S

Mark; je kabelboom is gewoon rot :W

En je verlichting doet het natuurlijk niet meer als je olietankniveau te laag is 8P

bartus, tis echt zo. sensor van je oliepomp weg? geen elektrische start, remlicht en raw :)
 
Jah ik heb een Runner SP uit 2000 en volgensmij als ik die sensor eruit haal dat veel het niet meer doet.. maar ik ga zo ffies testen en dan laat ik het wel weten
 
Wat je kan doen is gewoon de sensor ff uit je tank halen, dan ducktape pakken en je sensor helemaal naar boven houden. Dan daar vlak onder lekker dik intapen en voila alles blijft werken :)


Originally posted by frank
enne bij ac kun je de hele handel er zo uitrekken ????

Bij Ac kan je idd gewoon de oliepomp en het tandwiel + snaartje weghalen, want dat snaartje drijft alleen je oliepomp aan...
 
Back
Top