Yasuni_Runner
Well-Known Member
huh ik snap het ff niet jij hebt het oliereservoir (en dus de sensor)laten zitten en tog afgeplakt? hij start tog gewoon elek als je hem erop laat zitten..
Originally posted by Tim
argh hou is op met dat tIM
Is trouwens geen lager constructie...er zit nergens een lagertje meer als in jouw systeem hoor!
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dus je scooter start niet meer electrisch als je je oliereservoir eraf gooit? Nooit van gehoord...
Gewoon alles eraf flikkeren, en tandwiel vastzetten met LocTite of siliconenzooi... Lagerconstructie van tIM is ook leuk, maar niet iedereen kan dat maken...
Originally posted by Thomas
Bij mij is het zo dat als m'n olielampje brand dan doet m'n elektrische start het niet. Dat is ws een soort beveiliging van pia zodat je niet zonder olie gaat rijden
Ik had dus m'n olietank eraf gehaald en dat stekkertje dus losgehaald en toen deed m'n elektrische start het dus niet. Dus ik alles lopen nameten, maar alles leek OK. Toen deed ik dat stekkertje er weer in en de sensor hield ik omhoog zodat het lampje uitging en toen deed alles het weer.
Dit alles op een NRG...
Ik zou zeggen probeer het ff op je runner...
Originally posted by Thomas
Bij mij is het zo dat als m'n olielampje brand dan doet m'n elektrische start het niet. Dat is ws een soort beveiliging van pia zodat je niet zonder olie gaat rijden
Ik had dus m'n olietank eraf gehaald en dat stekkertje dus losgehaald en toen deed m'n elektrische start het dus niet. Dus ik alles lopen nameten, maar alles leek OK. Toen deed ik dat stekkertje er weer in en de sensor hield ik omhoog zodat het lampje uitging en toen deed alles het weer.
Dit alles op een NRG...
Ik zou zeggen probeer het ff op je runner...
Originally posted by Tim
argh hou is op met dat tIM
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat van die electriciteit is echt superb*ll volgens mij... Zo doordacht zijn die dingen echt niet :S
Mark; je kabelboom is gewoon rot :W
En je verlichting doet het natuurlijk niet meer als je olietankniveau te laag is 8P
Originally posted by Erik
Je moet wel een ECHTE scooter hebben eh
Alleen nieuwe modellen hebben dat oid.
Originally posted by frank
enne bij ac kun je de hele handel er zo uitrekken ????