Wat kan ik nou technisch aan mijn Ditech veranderen?

MightyNighty

Well-Known Member
Hallo mensen,
Ik heb al een tijdje een Sr 50 DITECH sporting (yellow) en ik heb die ring weg laten halen 0? En rijd hij +/- op de teller 93 }) en toen ben ik naar de dealer gegaan die dat computertje ff had opgetuned. Maar wat kan ik nog meer met die computer doen? Hoe kom ik aan zo'n gameboy chip? en kan je die comp ook bewerken zonder die GB chip? En ze zeggen ook dat andere vario of koppeling ook niet kan... En tenslotte, warom is er geen begrenzer voor?|(

Advertisement - register to remove this

nou... er zijn al een hoop topics over DiTech...

Het blok zelf is een morini blok... dus vario's en koppelingen passen wel...
70cc Morini cilinders kan je ook erop gooien, maar de vermogenswinst is minimaal gezien je de injector niet kan instellen....

Uitlaten zijn er ondertussen al wel wat...

Verder kan je ze met de GameBoy enkel vrijzetten... meer niet...
aan de het progje zelf zal je wellicht niet aan kunnen raken...

PS aan alle andere people: is het misschien een idee om een sticky topic te maken voor beginnersforum met info en uitlaten voor Ditech enzo?

Ja dat zeg je nou wel maar.... De official dealers van de ditech zeggen dat als je andere accosoires (vario's etc.) er op zet dat die comp. het niet meer kan volgen en het begeeft. Als ik er een ander blok op zet dat heb ik natuurlijk ook geen injectie meer en daar heb ik hem voor gekocht. Weet jij hoe ik er een begrensertje op kan plaatsen zonder dat dat fout gaat?

Originally posted by MightyNighty
Ja dat zeg je nou wel maar.... De official dealers van de ditech zeggen dat als je andere accosoires (vario's etc.) er op zet dat die comp. het niet meer kan volgen en het begeeft. Als ik er een ander blok op zet dat heb ik natuurlijk ook geen injectie meer en daar heb ik hem voor gekocht. Weet jij hoe ik er een begrensertje op kan plaatsen zonder dat dat fout gaat?

vario en koppeling kan zonder problemen... ik weet er meer dan één rijden met multivar en hebo koppeling... maar goed...

verder: er zijn nog geen begrenzers voor zover ik weet

Razma een sticky in het beginnenrsforum over de DiTech en alles daar om heen lijkt me echt een prima plan. Ik denk dat veel mensen het zo langzamerhand een beetje zat worden steeds diezelfde vragen over de DiTech opvoeren.....

Greetz

Opzich is het wel interessant om te weten hoe je die injectie kan instellen enzo. Lijkt me best een keer leuk om te doen. Maja

Originally posted by Sjoerdyo
Opzich is het wel interessant om te weten hoe je die injectie kan instellen enzo. Lijkt me best een keer leuk om te doen. Maja

euhm... nog niet mogelijk..
dat is het hele probleem :(

ja die heb ik ook bij me eigen dealer gezien maar die comp. gaat helemaal flippen als allen niet loopt zo als het hoort. En dat ben je als 1e 88,75 kwijt voor begrenser en dan nog de bekeuring jaja die popo is echt niet gek hoor (kut wouten). maar ik wil weten hoe ik met die comp. in mijn ditech kan kloten zonder die chip voor g-b want kan je dat niet hacken ofzo?

:o :o :o
lekker duur stukje techniek dan voor in een speelgoed winkel. Wat heb jij dan? Een Kymco'tje zeker hehe

euhm.... hij vlammed je nog kwartgas denk ik...

zou je denken? wat zit er onder? als het nog 50 iz red ik t makie

geloof me maar.... hij vlamt je...

maar goed... ik geef 'm gelijk... een DiTech is om standaard mee te rijden, niet om te tunen... foute keuze als je wil opvoeren...
en die GameBoy.. de link met speelgoedwinkels is duidelijk :)

Back