Originally posted by Estolan
Optisch:
- grotere velgen ( 17" )
- Verlagingsset aanbrengen ( als je geld over hebt, gelijk de verstelbare )
- Alles wat nu nog zwart lelijk is, mee spuiten
- OPC spiegels plaatsen ( soort van M3 en mee spuiten)
- Betere uitlaat
- als die er zijn, spoilers en Vleugel
- Xeon verlichting
- Mistlampen
- Donkere achterlichten
- Ruitjes Grill zonder Logo
- Getinte ruiten, niet dat domme donkere maar beetje getint ( voorruit is meestal dan ook Warmte-afstotend )
- andere antenne ( ipv lelijke uitschuifbare )
en als je motorisch zou doen, dan zou je eerst een Eco-tec Motor erin moeten hebben. dan:
- Turbo + Intercooler plaatsen ( niet zo duur en zelf monteren is een makkie )
- Chip-tuning Stage 3 ( wel rond de 3500 euro )
- Betere koppeling
- dubbele uitlaat ( die dus bij het vermogen hoort
{ en ga zo maar door }
Originally posted by Arne
Wie is wij, en vertel es over die 500+ KW uit die Kadett????
Originally posted by Lieuwe
Foto zou wel leuk/handig zijn
Originally posted by RobS
Even replyen op die *Plaats Turbo* dude..
Zo easy is dat niet
Blok moet voor real power totaal re-build worden..
Wij hebben de 500 + KW ook niet zomaar uit de kadett gekregen dmv even een Turbokitje monteren.
Originally posted by r-ox
er is ook 1 of andere dewd van GSI fora die heeft calibra turbo blok ook opgeschroef tot 330 pk meen ik, en dat uit een 2.0 ook.
Kop e.d. zijn nog niet eens aan gepast....
Het is best mogenlijk maar of ik met 500 kw+ op de straat zou willen met rijden ......
Originally posted by ferenc
Laat hem niet telaag verlagen omdat je ander het zelfde probleem krijgt als mijn broer!!!
Hij komt bijna geen drempel meer over
Originally posted by RobS
Even replyen op die *Plaats Turbo* dude..
Zo easy is dat niet
Blok moet voor real power totaal re-build worden..
Wij hebben de 500 + KW ook niet zomaar uit de kadett gekregen dmv even een Turbokitje monteren.
Originally posted by Estolan
a. wie heeft het over 500 + KW??
b. een turbo kit aanleggen is echt een cooky, je kan ze vor bepaalde merken zo kopen ( maar wat staat er een ECO-Tec Motor), daar kan het bij, check de Coupe 2.0 T DUH
Originally posted by r-ox
gaat fout omdat fuel managment ook aangepast moet worden, hij moet niet bij meer toeren vaker brandstof geven maar ook meer omdat turbo meer lucht gaat leveren, tot een bepaald toerental en daarna weer afzakt